Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سومين جشنواره استاني عکس «کي يار» در 2 بخش حرفه اي و آماتور با تلاش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کيار در چهارمحال و بختياري برگزار مي شود. به گزارش روابط عمومي اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامي استان چهارمحال و بختياري ، يدالله حسيني، رئيس فرهنگ و ارشاد اسلاميشهرستان کيار گفت: سومين جشنواره استاني عکس «کي يار» به ميزباني اداره فرهنگ وارشاد اسلامي شهرستان کيار و با همکاري انجمن هنرهاي تجسمي و موسسه فرهنگي هنريرهپويان ظهور مهر برگزار مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بابيان اينکه سومين جشنواره استاني عکس «کييار» در 2 بخش حرفه اي و آماتور برگزار مي شود افزود: اقتصاد مقاومتي، توليد واشتغال از جمله موضوعات اين جشنواره است.
رئيس فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستانکيار، جاذبه هاي گردشگري استان چهارمحال و بختياري و شهرستان کيار در قاب تصوير رااز ديگر موضوعات سومين جشنواره استاني عکس «کي يار» عنوان کرد.
حسيني يادآور شد: ارسال حداکثر پنج اثر وآثار ارسالي در چارچوب موضوعات مشخص شده باشد از شرايط شرکت در سومين جشنوارهاستاني عکس «کي يار» است.
وي آخرين مهلت ارسال آثار را تا 30 آبان ماهجاري عنوان کرد و گفت: علاقه مندان بايد آثار خود را به دبيرخانه جشنواره واقع درشلمزار، خيابان آزادي، ساختمان کتابخانه شهيد قدوسي، طبقه دوم تحويل و يا به پستالکترونيک chbakh.aks@gmail.com ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۳۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد در چهارمحال و بختیاری

اکبری کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: براساس بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی با ادامه فعالیت سامانه بارشی تا روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به تناوب در بعضی ساعات رگبار باران گاهی با رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و در برخی نقاط احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: شدت بارش‌ها برای امروز پنج شنبه و اوایل روز جمعه خصوصاً در نواحی غربی و جنوبی استان است.

اکبری اضافه کرد: شدت وزش باد برای روز‌های جمعه و شنبه به نسبت شدید تا شدید است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیش بینی وزش باد در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری