Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-30@00:28:22 GMT

بهره برداری رسمی از طرح توسعه بندر شهید بهشتی

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۶۴۰۹۷

بهره برداری رسمی از طرح توسعه بندر شهید بهشتی

تین‌نیوز | 

مدیرعامل شرکت حمل کانتینری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: کشتی حامل محموله گندم ارسالی هند به افغانستان در تاریخ دهم آبانماه جاری در بندر چابهار پهلو می گیرد.

کاپیتان حمزه کشاورز در گفتگو با خبرنگار مانا با تاکید بر اینکه شرکت متبوعش به دنبال فعال سازی و تقویت کریدور شرق است، اظهار داشت: کشتی بهشاد از شناورهای شرکت حمل کانتینر کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران طی دو روز آینده از مبدا هند در بندر چابهار پهلوگیری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حجم بار کشتی یاد شده را 645 کانتینر 20 فوتی اعلام کرد و افزود: کشتی بهشاد از مبدا بندر کاندلای هند بخشی از حجم یک میلیون سیصد هزار تنی گندم ارسالی از هند به مقصد افغانستان را به بندر چابهار حمل می کند که پس از تخلیه در بندر، "شرکت دیبارخ" حمل زمینی محموله به مقصد افغانستان را بر عهده دارد.

لازم به توضیح است، با ورود کشتی بهشاد به بندر چابهار بهره برداری از طرح توسعه بندر شهید بهشتی به شکل رسمی آغاز خواهد شد.

 

 

 

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۴۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد

 منصوری معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد با اشاره به به سیلاب‌های اخیر و ضرورت حفظ و حراست از بستر رودخانه‌ها گفت: در حال حاضر، در ۳۷ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد، حد حریم و بستر انجام شده است.

وی افزود: همچنین ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌ها لایروبی و در ۲/۳ رودخانه‌ها دیواره ساحلی کشیده شده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به رفع تصرف اخیر در رودخانه ارزانک از توابع بخش خضرآباد اشاره کرد و گفت: ۴ مورد تصرف شامل ساخت استخر، درختکاری و ساخت منزل مسکونی در این رودخانه انجام شده بود که با دستور مقام قضایی رفع تصرف شد.

مردم می‌توانند در صورت مشاهد تصرف در حریم و بستر رودخانه‌ها با سامانه شکایات مردمی شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به شماره تلفن ۳۱۰۷۷ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد