Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > حوادث - تسنیم نوشت: سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: یک مخزن گازوئیل به ظرفیت ۶ هزار لیتر در یک پروژه ساختمانی در خیابان کارگر جنوبی دچار حریق شد.

سیدجلال ملکی با اعلام خبر حریق در یک پروژه ساختمانی در خیابان کارگر جنوبی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 11:32 امروز یک مورد آتش‌سوزی در کارگاه ساختمانی در خیابان کارگر جنوبی، پایین‌تر از میدان قزوین به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد در طبقه منفی یکم یک پروژه ساختمانی در حال ساخت با پنج طبقه، یک مخزن گازوئیل به ظرفیت 6 هزار لیتر دچار آتش‌سوزی شده است همچنین در مجاورت این مخزن مقدار مصالح ساختمانی وجود داشت و آتش در حال سرایت به این مصالح بود.

او گفت: بر اثر این حادثه، دود نسبتا زیادی متساعد شده بود که آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده، از سرایت آتش به سایر بخشها در این پروژه ساختمانی جلوگیری کردند و حریق اطفا شد.

ملکی گفت: در این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و عملیات در ساعت 12:14 به پایان رسید.

47238

کلید واژه‌ها : آتش سوزی - آتش‌نشانی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۴۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر چگینی پیش از ظهر جمعه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: پرونده قضائی در راستای حریق شب گذشته بازارچه امامزاده ابراهیم شفت تشکیل شد.

وی پس از بازدید میدانی از بازارچه امامزاده ابراهیم ادامه داد: این آتش سوزی از ساعت ۱۲ شب گذشته آغاز شد و ده‌ها واحد مسکونی و تجاری به طور کامل در آتش سوختند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت گفت: ضمن تشکیل پرونده قضائی، دستور تحقیقات در راستای کشف علت حریق صادر شده و علت حریق پس اعلام نظر کارشناسان متخصص امر مشخص خواهد شد.

کد خبر 6095546

دیگر خبرها

  • منتظر اعلام نظر کارشناسان درباره علت حریق در شفت هستیم
  • حادثه آتش‌سوزی امامزاده‌ابراهیم شفت؛ علت و نقص‌ها
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت/ عکس
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت + عکس
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس