Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: قائم مقام حزب اعتماد ملی با بیان اینکه برخی به دید ستون پنجم و یک امر تشریفاتی به احزاب نگاه می کنند گفت: بدون احزاب قدرتمند انتظار تحقق دموکراسی و توسعه سیاسی نباید داشته باشیم.

حجت الاسلام منتجب نیا، قائم مقام حزب اعتماد ملی با حضور در غرفه خبرگزاری شبستان در مورد بازگشایی خانه احزاب و فعالیت آنها گفت: یکی از اقدامات شایسته و پسندیده دولت روحانی بازگشایی خانه احزاب بود که در دولت گذشته تعطیل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: با بازگشایی خانه احزاب، احزاب می دانند ملجاء و مرکزی دارند که می توانند در آنجا هماهنگی لازم را انجام دهند.

 

قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: قبل از انتظار از خانه احزاب باید برگردیم و احزاب را تقویت کنیم و تلاش کنیم تا نظام حزبی حاکم شود.

 

وی تصریح کرد: در کشور ما به احزاب کمتر توجه می شود و به طرف یگان حزبی حرکت نمی کنیم احزاب نیز خود بی توجهی می کنند و یا اینکه به عنوان ستون پنجم و یا یک امر تشریفاتی به آنها نگاه می شود در حالیکه احزاب رکن رکین جامعه اسلامی هستند.

 

حجت الاسلام منتجب نیا تصریح کرد: تا احزاب قدرتمند در کشور به وجود نیایند و فعالیت نکنند نباید انتظار توسعه سیاسی و تحقق دموکراسی داشته باشیم.

 

قائم مقام حزب اعتماد ملی افزود: باید در جهت تقویت احزاب تلاش کنیم وقتی احزاب قوی شده اند خانه احزاب، خانه احزابی قدرتمند و نیرومند خواهد بود.

 

وی خاطرنشان کرد: خانه احزاب می تواند در این صورت هماهنگی های لازم میان احزاب را به وجود آورد نه انتظار زیادی از خانه احزاب می توانیم داشته باشیم و نه بدون احزاب قدرتمند انتظار تحقق دموکراسی و توسعه سیاسی داشته باشیم.

 

حجت الاسلام منتجب نیا در مورد حزب اعتماد ملی گفت: در انتخابات پیش رو اظهار کرد: حزب اعتماد ملی در تمام دوره های انتخابات به حکم وظیفه ملی و شرعی فعالیت جدی داشته است و متناسب با هر دوره برنامه ریزی ارایه کرده است.

 

وی گفت: حزب اعتماد ملی حزب فعالی است و برای ائتلاف و هماهنگی تلاش می کند تا حضوری هماهنگی و پررنگ در تمام دوره های انتخابات داشته باشد.

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۵۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجاره خانه به این افراد ممنوع شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سیروس دهقان‌شیری افزود: عقد قرار داد رهن و اجاره با اتباع خارجی مجاز نیز منوط به استعلام از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز بوده و درصورت تاییدیه در این زمینه امکان‌پذیر است.

وی بیان کرد: تمام مشاوران املاک موظف به کسب مجوز قانونی برای اجاره املاک به اتباع خارجی غیر مجاز هستند و بر این اساس با سکان دهندگان بدون مجوز برخورد قانونی به عمل می‌آید.

پاسخ صریح وزارت کشور به فضاسازی ها درباره اتباع افغان | امکان پذیرش افغانستانی ها در کشور وجود ندارد

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز افزود: در صورت بی‌توجهی به این امر و انعقاد قرارداد بدون تاییدیه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان، بنگاه‌های مشاورین املاک مشمول اعمال مقررات ماده۹ آیین‌نامه اجرایی ماده ۸۱ قانون نظام صنفی خواهد شد.

وی تاکید کرد: بر این اساس این بنگاه‌های مشاورین املاک که بدون رعایت ضوابط ابلاغی به خصوص معرفی‌نامه اجاره، رهن واحد مسکونی یا تجاری به اتباع خارجی اقدام به تنظیم قرارداد کرده‌اند، پلمب خواهند شد.

کد خبر 847893 برچسب‌ها استان البرز خبر مهم اتباع خارجی مسکن اجاره افغانستان

دیگر خبرها

  • واردات خودرو‌های کارکرده در انتظار ابلاغ دولت به وزارت صمت
  • اعزام زائران خانه خدا پس از «۹ سال انتظار»
  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • اپل با هوش مصنوعی به میدان می‌آید
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد