Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@20:07:56 GMT

برانکو: دوره خسته‌ کننده‌ای داشتیم

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۶۵۹۹۲

برانکو: دوره خسته‌ کننده‌ای داشتیم

سرمربی پرسپولیس می‌گوید به خاطر این برد به بازیکنانش تبریک می‌گوید.

به گزارش ایسنا، تیم‌های پرسپولیس و سایپا در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر صفر سرخ‌پوشان به پایان رسید تا آن‌ها موقتا به صدر جدول رده‌بندی برسند. برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: از این برد خوشحال هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ما بازی مهم و سختی بود و انتظار زیادی از این بازی داشتیم. یک بار دیگر می‌خواهم به بازیکنانم به خاطر این برد تبریک بگویم. دوره خسته‌کننده‌ای داشتیم.

وی ادامه داد: در این دوره نیمه نهایی لیگ قهرمانان و داربی را داشتیم. به خاطر پشت سر گذاشتن این دوره به بازیکنان و هوادارانم تبریک می‌گویم. با توجه به کیفیت زمین و بازی محکم سایپا بازی ساده‌ای برای ما نبود. ما می‌دانستیم که دو بر صفر برای ما خطرناک است و به همین دلیل به دنبال گل سوم بودیم که سایپا ما را ناکام گذاشت. ما به حریف اجازه ندادیم تا موقعیت ایجاد کند. ما منتظر تعطیلات لیگ هستیم تا بازیکنان استراحت کنند و آماده باقی لیگ شویم.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب ملوان: افشار صداقت، میلاد باقری، آرمان اکوان، محمدرضا بردبار، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقری، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

ترکیب سایپا: نیما علیپور، رضا فرجی، محمدحسین خسروی، محمدطاها طباطبایی، رامین آقالو، احسان هادیان، مهیار زحمتکش، محمود شفیعی، احسان جودکی، امیرحسین نعمتی، علیرضا ملکی

بازی متعادل آغاز شد و بازیکنان دو تیم میلی برای نزدیک شدن به دروازه‌ها را نداشتند و توپ بیشتر در میانه‌های زمین در گردش بود.

محمد عمری مهاجم ملوان در دقیقه ۲۴ صاحب موقعیت خوبی شد که مدافعان سایپا مانع از شوت زنی این بازیکن شدند و این فرصت برای میزبان از دست رفت.

این بازی در نیمه اول بدون ایجاد موقعیت خطرناکی و با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

کد خبر 6089304

دیگر خبرها

  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • سرمربی تایلند: ایران مثل قبل، رقبا را آسان نمی‌برد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • پرسپولیس به خاطر تعویض‌های اشتباه اوسمار حذف شد
  • ملوان به جام حذفی رفت
  • ببینید | خلاصه بازی ملوان ۲ - سایپا ۱
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول