Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از دیدار پرسپولیس و سایپا در حضور خبرنگاران گفت: از این فرصت استفاده می‌کنم و روز مربی را به همه همکاران عزیزم تبریک گفته و برای همه آرزوی موفقیت و خوشبختی می‌کنم. همین‌طور برای علی دایی، اما نه برای بازی فردا، بلکه برای دیگر بازی‌ها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم او در بازی‌های بعدی موفق باشد. فردا بازی سختی داریم و باید بگویم همه بازی‌ها برای ما سخت است. متأسفانه وقت کمی برای شادی پس از دربی داشتیم و باید خیلی زود خودمان را برای بازی با سایپا آماده می‌کردیم.

 

حتی یک لحظه هم از هدف و تفکرات‌مان دور نخواهیم شد
وی افزود: ما برای ادامه بازی‌های لیگ کاملاً آماده هستیم. بارها گفته‌ام و الان هم تأکید می‌کنم حتی یک لحظه هم از هدف و تفکرات‌مان که همان رسیدن به بهترین عناوین است، دور نخواهیم شد و کوتاه نمی‌آییم. ما در هر بازی برای برد به میدان می‌رویم. قبل از دربی هم گفتم، یک عده در گوشه و کنار برای پرسپولیس بحران‌زایی می‌کنند. باید خدمت آنها عرض کنم فصل پیش ما در همین مقطع یک امتیاز کمتر داشتیم و الان به مراتب نتایج بهتری را کسب کرده و حتی دربی را که بسیار اهمیت داشت، بردیم.

 

بهترین گلزن 2 فصل اخیر را در اختیار نداریم اما 6 گل بیشتر زده‌ایم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در این باره خاطرنشان کرد: پارسال ما در همین مقطع به قشقایی باختیم، اما امسال قهرمان جام حذفی سال گذشته را حذف کردیم، در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا الاهلی قدرتمند را شکست دادیم و در نیمه نهایی به الهلال برخورد کردیم. علی‌رغم این نتایج از لحاظ آماری هم باید بگویم، ما نسبت به فصل پیش با وجود اینکه بهترین گلزن دو سال اخیر فوتبال ایران را در اختیار نداریم، شش گل بیشتر زده‌ایم. البته تعداد گل‌های دریافتی‌مان هم بیشتر بوده است. اینها را گفتم که به همه بگویم ما همان مسیر قبل خود را ادامه می‌دهیم و دوست داریم همچنان کیفیت و قدرت‌مان را ارتقا دهیم. در کنار آن به تمام حریفان خود نیز احترام می‌گذاریم.

 

از بین انصاری و خلیل‌زاده فردا فقط یک نفر به میدان می‌رود
برانکو در ارتباط با آخرین مصدومان تیمش نیز تصریح کرد: ما برای بازی فردا محمد انصاری و شجاع خلیل‌زاده را با مصدومیت جزیی در اختیار داریم، اما فردا وضعیت نهایی آنها مشخص خواهد شد. آنچه محرز است این است که یکی از این دو بازیکن در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت. بقیه نفرات سالم و آماده برای قرار گرفتن در ترکیب رقابت می‌کنند. البته به جز فرشاد احمدزاده که مصدوم است و مهدی طارمی که دوران محرومیتش را پشت سر می‌گذارد. ما نوراللهی را هم داریم که فعلاً اجازه بازی ندارد.

 

توضیحات پندار خمارلو در خصوص وضعیت پرسپولیس
پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در جریان نشست خبری برانکو ایوانکوویچ در خصوص وضعیت باشگاه پرسپولیس برای صدور مجوز حرفه‌ای‌اش در آسیا اظهار داشت: در سال‌های گذشته بدهی‌های پرسپولیس پرداخت شده است، از تیم بانوان گرفته تا تیم کشتی که بخشی از بدهی‌های باشگاه پرداخت شده است. بدهی حدود 100 نفر  پرداخت شده از جمله بدهی ژوزه که بزرگ‌ترین بدهی باشگاه پرسپولیس بود. در باشگاه اسنادی وجود دارد که بسیاری از حساب‌ها پرداخت شده است و فقط امکان دارد، نامه‌نگاری آنها صورت نگرفته باشد. طبق جلساتی که در باشگاه و در سازمان لیگ داشتیم قرار شده است که فهرست نهایی طلبکاران باشگاه مشخص شود. ما اسنادی در اختیار داریم که در اختیار سازمان لیگ قرار می‌دهیم و با  آنها رایزنی خواهیم کرد تا مشکلات برطرف شود.

 

خمارلو: برای حضور در آسیا مشکلی جدی ما را تهدید نمی‌کند
وی در خصوص اینکه از سوی AFC ضرب‌الاجلی به نمایندگان فوتبال ایران در آسیا داده شده است که تا امروز وضعیت حساب‌های مالی خود را مشخص کنند، گفت: این ضرب‌الاجل چیزی نبوده که بخواهد تا همین امروز باشد، این صحبتی بوده است که تاج اعلام کرده بود حساب‌ها باید تا امروز مشخص شود و حتی اگر بعد از این تاریخ کسی برود و به AFC شکایت کند، برای ما تبعات خواهد داشت. در این مدت سلطانی‌فر حمایت‌های بسیاری کرده تا این مشکل حل شود. از سوی AFC برای ما نامه‌ای آمده است، مبنی بر حضور ما در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا در سال آینده و این نشان می‌دهد که مشکل جدی ما را تهدید نمی‌کند.

 

خمارلو در ادامه تصریح کرد: بیشتر بدهی‌های باشگاه پرسپولیس از سال 78 تا سال 92 بوده است که بسیاری از آنها پرداخت شده و بسیاری از آنها اسنادش پیدا شده است. ما اطلاعیه‌ای در سایت باشگاه خواهیم گذاشت و از کسانی که پول دریافت کرده‌اند، اما حکمی برای آنها صادر نشده به باشگاه بیایند تا روال آن انجام شود. ما بسیار امیدوار هستیم مشکل بدهی‌های پرسپولیس حل شود. به‌هرحال حکم کمیته انضباطی مثل دادگاه است. ممکن است یک قاضی به یک شکل حکم بدهد و قاضی دیگر به شکلی دیگر.

 

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با این حساب تیم‌های حاضر در آسیا چند روز دیگر برای روشن شدن وضعیت بدهی‌هایشان در AFC مهلت خواهند داشت، گفت: ما می‌خواهیم زودتر این قضیه را حل کنیم. ما الان هیچ پرونده‌ای از پرسپولیس در AFC نداریم و اگر شکایتی از ما نشود هیچ اتفاقی برای ما رخ نخواهد داد، اما این دلیل نمی‌شود که ما بدهی اشخاص را پرداخت نکنیم. در مسئله گولچ نیز باید بگویم که پول او پرداخت شده بود، اما به هر دلیلی این بازیکن دوباره از ما شکایت کرده است که این پرونده هنوز در فیفا در جریان است و AFC پرونده‌هایی را بررسی می‌کند که حکم قطعی برای آنها صادر شده باشد، مثل پرونده ژوزه که ما مشکل آن را برطرف کردیم.

 

حذف احتمالی از آسیا قطعاً یک ضربه بزرگ برای ما خواهد بود
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه در خصوص اینکه با وجود احتمال حذف پرسپولیس از آسیا این موضوع چقدر می‌تواند روی اهداف تیم تأثیرگذار باشد، خاطرنشان کرد: طبیعی است که یک موقعیت بسیار بد و خبری ناگوار وجود دارد، قطعاً این یک ضربه بزرگ برای ما خواهد بود. هم به ما و هم باشگاه، من فکر می‌کنم در این رابطه خمارلو می‌تواند توضیحات بهتری ارائه کند.

 

دایی بازی هجومی و محکم را دوست دارد
برانکو راجع به رویارویی با علی دایی در بازی فردا ادامه داد: قبل از هر چیز فلسفه دایی مشخص است. دایی بازی هجومی و محکم را دوست دارد. سایپا تهاجمی و باحمله‌های فراوان بازی می‌کند که ما هم چنین اعتقادی داریم. امروز بعدازظهر در مورد این موضوع با بازیکنانم حرف خواهم زد. سایپا از ابتدای فصل هدف بلند خود را نشان داد و رقابت‌ها را خوب شروع کرد. آنها سعی می‌کنند با بازی مقابل پرسپولیس به فرم ابتدایی اول فصل خودشان بازگردند.

 

ما فقط تجربه بازیکنان الهلال را نداشتیم
وی در واکنش به این پرسش که حذف از لیگ قهرمانان آسیا چه تبعاتی برای این باشگاه خواهد داشت، تصریح کرد: طبیعی است که بعد از این اتفاق وضعیت بدی برای باشگاه به وجود خواهد آمد، چون حضور در آسیا برای بازیکنان، باشگاه و فدراسیون اهمیت زیادی دارد. به‌هرحال همه بازی‌ها جایگاه خودش را دارد. من بعد از بازی الهلال در صحبت‌هایم گفتم که این تیم بازیکنانی باتجربه‌ای بالا دارد، چیزی که ما در تیم‌مان نداشتیم. قطعاً این وضعیت خوبی برای ما نیست، اما به‌هرحال باید به قانون احترام گذاشته شود.

 

عجیب است که باشگاه‌ها نه از حق پخش درآمد دارند و نه از حق فروش بلیت
برانکو در مورد اینکه حق پخش تلویزیونی چرا در ایران رعایت نمی‌شود، گفت: همین‌قدر بگویم که در بیشتر کشورهای دنیا از جمله ایتالیا، اسپانیا و انگلیس بخش اعظمی از درآمد باشگاه‌ها از تلویزیون است، اما در ایران حتی حداقل آن هم به باشگاه‌ها نمی‌رسد. من خودم را وارد این مسائل نمی‌کنم، چون نمی‌دانم قوانین در اینجا چطور است، اما عجیب است که باشگاه‌ها نه از حق پخش درآمد دارند و نه از حق فروش بلیت که این هم به تازگی حل شده است. حتی فروش تبلیغات هم وجود ندارد. به نظر شما باشگاه‌ها از کجا باید درآمدزایی کنند؟

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا در قرعه‌کشی احتمالی سال بعد لیگ قهرمانان اگر پرسپولیس با تیم‌های عربستانی مواجه شود، بازهم قرار است خارج از ایران با آن تیم‌ها بازی کند، تصریح کرد: ما قطعاً با تیم‌های عربستانی مواجه خواهیم شد. دوست نداریم اتفاق فصل قبل رخ بدهد. ما از 12 بازی فقط سه بازی در خانه بازی کردیم و در سایر بازی‌ها در کشورهای دیگر به مصاف حریفان رفتیم که کسب نتایج درخشان در این بازی‌ها سخت بود. امیدوارم در فصل بعد بتوانیم در ورزشگاه آزادی بازی‌های خانگی‌مان را انجام دهیم.

 

 پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این نشست در خصوص اینکه آیا احتمال دارد نفت تهران اولین حذف شده از ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشد، خاطرنشان کرد: من در مورد نفت اطلاعات دقیق ندارم، اما باید توضیح بدهم که چند بحث برای گرفتن مجوز حرفه‌ای وجود دارد. اول اینکه AFC چند فرم در اختیار باشگاه‌ها قرار می‌دهد که یکی از آنها صورت‌های مالی است. خوشبختانه ما صورت‌های مالی‌مان را برای دومین بار به صورت مکتوب ارائه دادیم و فقط یک سری مشکلات مالی بود که حل و با اداره مالیات توافق شد، اما اینکه نفت این مسائل را رعایت کرده یا نه، نمی‌دانم. آنچه مشخص است، اول باید این مدارک مورد تأیید سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال قرار بگیرد.

 

وی در پاسخ به این سؤال که در صورتی که طلبکاری در آینده به AFC شکایت کند تأثیری در حذف این باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا دارد یا نه، گفت: قبلاً هم گفته‌ام، مسئله بعد از تصمیم‌گیری AFC است. تاکنون کسی نامه نزده و آن موقع هم AFC باید تصمیم بگیرد، اما تاکنون نامه‌ای نرفته و این خیلی خوب است. ضمن اینکه بدهی‌های خودمان را همین‌جا لیست کرده و به سازمان لیگ داده‌ایم.

 

تسنیم

451

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تیم پرسپولیس در شرایطی رودرروی آلومینیوم قرار می‌گیرد که علیرضا بیرانوند به این بازی هم نرسیده و احتمالا از دیدار با سپاهان در ترکیب قرمز‌ها حضور خواهد داشت تا جانشین او، امیررضا رفیعی برای پرسپولیس بازی کند.

 علاوه‌بر بیرانوند، پرسپولیس دو غایب شاخص دیگر نیز خواهد داشت. سعید صادقی و امید عالیشاه دو وینگر تکنیکی سرخپوشان برای این تیم با پرسپولیس به اراک سفر نکرده‌اند.

در خط دفاعی، اما پرسپولیس تغییر خاصی نخواهد داشت و دو مدافع کناری، دانیال اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن خواهند بود. دانیال باتوجه به محرومیت از بازی بعدی حالا انگیزه زیادی دارد تا خود را در این بازی نشان دهد.

گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی مدافعان مرکزی پرسپولیس هستند و امیدوار به درخشش در این بازی خواهند بود تا کابوس بازی لیگ برتر در اراک تکرار نشود.

خط میانی مسعود ریگی را به‌عنوان هافبک دفاعی در خود دارد. جلوتر از او، سروش رفیعی به همراه محمد خدا بنده‌لو بازی می‌کند تا پرسپولیس دو هافبک بازی‌ساز در ترکیب داشته باشد.

همچنین مهدی ترابی و اوستون اورونوف وینگر چپ و راست پرسپولیس هستند. ترابی در این بازی کاپیتان سرخپوشان خواهد بود.

عیسی آل‌کثیر مهاجم جنوبی پرسپولیس تنها انتخاب اوسمار در این دیدار حساس خواهد بود و باید دید که مقابل آلومینیوم موفق به گلزنی خواهد شد یا خیر.

پرسپولیس ترکیب احتمالی پرسپولیس:

امیررضا رفیعی، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدا بنده‌لو، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر.

tags # پرسپولیس سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / کامبک‌هایی که اوسمار فراموش نمی‌کند
  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم