Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - يک عضو فراکسيون اميد مجلس گفت: به نظر مي رسد جرياني درصدد است ما را در مجلس مقابل هم قرار دهد تا با استفاده از خودمان جريان اصلاح طلب مجلس را تضعيف کند و اگر هوشياري به خرج ندهيم حتما آسيب مي بينيم.
به گزارش سرويس سياسي جام نيـوز، جلال ميرزايي از اعضاي فراکسيون اميد مجلس با حضور در غرفه ايسنا در بيست و سومين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري ها در خصوص عملکرد فراکسيون اميد در جريان راي اعتماد به وزير علوم، گفت: طبيعي است در رقابت هاي سياسي برخي به دنبال اين هستند بهانه اي پيدا کرده و انتقاداتي را نسبت به عملکرد فراکسيون و اصلاح طلبان مطرح کنند و در راستاي تضعيف آنها گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تصريح کرد: البته تعدادي از اين افراد خودي هستند با اينکه در جريان مسائل هم قرار دارند اما انتقادات را مطرح مي کنند و معتقدند که عملکردها در بيرون از مجلس ضعيف بوده است.
اين نماينده اصلاح طلب مجلس همچنين بيان کرد: جريان اصلاح طلبي هم دانشجويي است، رسانه اي و احزاب است اما در ميان اين جريانات در ارتباط با غلامي به عنوان وزير علوم انسجام وجود نداشت به عنوان مثال برخي از تشکل هاي دانشجويي انتقاداتي را مطرح کرده بودند اما برخي ديگر اعلام حمايت مي کردند. به نظر مي رسد ما بايد تا حد زيادي در اين زمينه دقت کرده و هوشياري بيشتري به خرج مي داديم.
نماينده مردم ايلام در مجلس در ادامه اظهار کرد: نياز است که تحت تاثير فضاسازي ها قرار نگيريم البته به نظر مي رسد اين فضاسازي ها مشکوک است. ما افرادي مانند فرجي دانا و ... را داشته ايم که هزينه کرده اند. اينها افرادي هستند که در حوزه وزارت علوم نسبت به ما صاحب نظرتر هستند و حتما بايد با اينها مشورت کنيم.
ميرزايي در پاسخ به اينکه چرا با اين شرايط فراکسيون اعلام حمايت نکرد، گفت: اين را بايد از برخي دوستاني سوال کرد که مخالفت داشتند و يا برخي از دوستان رسانه اي اصلاح طلب ما هم به سمت و سوي ديگري رفتند.
وي تصريح کرد: در واقع جريان مخالفت با وزير علوم يک جريان مشکوکي بود و هوشيارانه عمل نشد و فضايي که خود رسانه هاي اصلاح طلب ايجاد کردند معلوم نبود که معيار چيست و اين مساله باعث شد که عدم انسجام را در مجلس هم شاهد باشيم.
اين نماينده اصلاح طلب مجلس درباره اينکه اعضاي فراکسيون اميد متاثر از فضاي رسانه اي عمل کردند، گفت: بله، اگر فضاي رسانه اي عاقلانه مديريت مي شد شرايط ديگري را شاهد بوديم.
وي خاطرنشان کرد: فراکسيون اميد تابعه اي از جريان دانشجويي، رسانه هاي اصلاح طلب و جريان اصلاح طلب است، تافته جدا بافته نيست. وقتي از بيرون به انسجام نمي رسيم چه انتظاري بايد در درون داشته باشيم.
ميرزايي خاطرنشان کرد: آقاي عارف تصميم کاملا مدبرانه اي گرفت که تشخيص و راي را به عهده اعضا گذاشت. رفتار ايشان دموکراتيک بود و اين نقطه قوت به شمار مي رود. البته بايد تلاش کنيم فراکسيون اميد و اتاق هاي فکري بيرون مجلس انسجام و ارتباط بيشتري با يکديگر داشته باشند.
اين عضو فراکسيون اميد مجلس در پايان اظهار کرد: بنده تعجب مي کنم عده اي از دوستان اصلاح طلب اگر آقاي عارف شرايط را منسجم تعيين مي کرد و مي گفت راي مثبت است ممکن بود عده اي بگويند چرا راي منفي نداديد و يا بالعکس. در واقع جرياني تلاش مي کند ما را در مقابل هم قرار دهد تا با استفاده از خودمان جريان اصلاح طلب مجلس تضعيف شود و اگر هوشياري به خرج ندهيم آسيب مي بينيم.
ايسنا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۶۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!

به گزارش ''ورزش سه''، نساجی با پیروزی ۲ بر صفر مقابل ذوب‌‌آهن، امید خود برای بقا در لیگ برتر را تا حد زیادی افزایش داد و حالا در ۵ هفته آتی، امید بیشتری برای حضور در لیگ بیست و چهارم خواهد داشت. اما بعد از پیروزی ارزشمند نساجی مقابل ذوب‌آهن، به محض فرود آمدن هواپیمای حامل این تیم در فرودگاه قائم شهر، هواداران استقبال ویژه‌ای از اعضای تیم داشتند.

اما بیش از همه این محمد عباس‌زاده، مهاجم بومی نساجی بود که با استقبال هواداران روبرو شد و روی دوش آن‌ها قرار گرفت. هواداران نساجی با شعار معروف ''شاهی، شاهی دادا، عشق خدایی دادا، شماره ۳۳ تو پادشاهی دادا'' به استقبال محمد عباس‌زاده رفتند و لحظات جالبی را در فرودگاه رقم زدند.

دیگر خبرها

  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • بابایی کارنامی: درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود / ۱۶ هزار میلیارد تومان برای بیمه این کارگران نیاز است + فیلم
  • بابایی کارنامی : درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود + فیلم
  • اولویت مجلس آتی تعیین تکلیف لایحه عفاف و حجاب باشد
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند
  • اصولگرایان در مجلس آینده یک فراکسیون تشکیل می‌دهند
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • رقابت جدی ۷ نفر برای کرسی ریاست مجلس به روایت نوری قزلجه /اصولگرایان مجلس دوازدهم «یک فراکسیون سیاسی» نخواهند داشت
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!