Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج ـ ایرناـ رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت:پشتوانه سازی برای تیم ملی و قهرمان پروری از برنامه هایی است که در دستور کار فدراسیون ژیمناستیک قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا،زهرا اینچه درگاهی روزسه شنبه در مجمع انتخاباتی هیات ژیمناسیک البرز افزود:یکی از مشکلات این ورزش این است که برای ورزشکاران شایسته خود جانشینی نداریم و به همین منظور طرح پشتوانه سازی را در دستور کار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از سازماندهی چارت فدراسیون ژیمناستیک خبر داد و اظهار داشت: تغییرات در ساختار فدراسیون و ایجاد تشکیلات به روز نیز در دستور کار قرار گرفته وبه همین منظور حفظ نیروهای کار ٱمد و حذف نیروهایی که عملکرد مثبتی را نداشته اند انجام دادیم.
اینچه درگاهی در ادامه بیان داشت:انتخابات تیم ملی 9شهریورماه امسال با حضور 78شرکت کننده برگزار که یک تیم 11نفره هنری و تیم 18نفره جوانان تشکیل شد ،اردوهای منسجم تیم ملی برای جوانان وبزرگسالان نیز با هدف کسب سهمیه المپیک جوانان که قرار است سال ٲینده برگزار شود و حضور در مسابقات ٲسیایی جاکارتا نیز آغاز شده است.
رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت:برای نخستین بار تیم ژیمناستیک هنری جوانان و بزرگسالان ایران در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال طلا شدند .
اینچه درگاهی با بیان اینکه برای نخستین بار دوره مربیگری با حضور 61مربی ژیمناستیک برگزارشد بیان داشت:انتظار ما از هیات ها در سراسر استان های کشور این است که نسبت به تعداد بیمه شدگان بخش ورزشی و اعضایی که کارت عضویت فدراسیون را دارند دقت لازم را داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه بودجه جداگانه ای برای ژیمناستیک در هر استان تصویب شود اظهار داشت:فدراسیون نسبت به مذاکرات برای گرفتن مربی خارجی کمک می کند ولی هزینه های ٱن باید توسط خود هیات ها پرداخت شود.
در ادامه این مراسم کمال تشکر با 18رای به عنوان رییس هیات ژیمناستیک البرز انتخاب شد.
7414/ 6155خبرنگار وحیده عسکری** انتشار دهنده : محمد عزیزپور

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۶۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس

رحیم خداجو که از آبان‌ماه سال گذشته به‌عنوان سرپرست این اداره کل مشغول به کار بود، پس از نزدیک به ۶ ماه بالاخره حکم مدیرکلی خود را از کیومرث هاشمی دریافت کرد.

در بخشی از حکم وزیر ورزش و جوانان آمده است: انتظار دارم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان، با تلاش و تعامل سازنده با مدیران، کارکنان، پیشکسوتان، ورزشکاران و صاحب نظران عرصه فرهنگی و جوانان در راستای سیاست‌ها و تحقق اهداف دولت مردمی و عدالت محور و برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان، گام بردارید.

 اهتمام در رسیدگی جدی به امور جوانان هماهنگی و برنامه‌ریزی برای تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان با دستگاه‌های مربوطه برای حل مسائل و مشکلات مبتلا به جوانان، نظارت و توجه به توسعه ورزش همگانی، نظارت و اقدامات لازم و دقیق بر کلیه پروژه‌های عمرانی مرتبط با آن اداره کل و وزارت ورزش و جوانان، اتخاذ سیاست و تدابیر مقتضی به منظور توسعه و گسترش ورزش بانوان، نظارت و بازرسی‌های ادواری نسبت به عملکرد و وظایف محوله به ادارات تابع، برنامه‌ریزی توسعه و تعمیم ورزش قهرمانی و رسیدگی به امور قهرمانان رشته‌های ورزشی آن استان، قانون مداری، اجرای متقن قوانین و مقررات مرتبط و شفاف سازی در ساختار نظام مالی و اداری، زمینه سازی به منظور استقرار و تحقق اهداف دولت الکترونیک برای سالم سازی، چابکسازی و کوچک سازی، از جمله مواردی است که وزیر ورزش، نظر خداجو را به آنها جلب کرده است.

رحیم خداجو که متولد شهرستان جهرم استان فارس است و در سال ۱۳۷۱ به عنوان بازیکن فوتبال به تیم برق شیراز پیوست و در سال‌های اوج این تیم در دهه هفتاد، عضوی از ترکیب نارنجی‌پوشان بود. او در سال‌های بعد پیراهن تیم‌های نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان را هم بر تن کرد.

خداجو در سال‌های اخیر در پست‌های مدیریتی همچون ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم و شیراز و همچنین معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس مشغول به کار بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی