Web Analytics Made Easy - Statcounter



برانکو: دوره‌ی خسته‌ کننده‌ای داشتیم/ تیم ملی در اولویت است

به گزارش ایسنا، تیم‌های پرسپولیس و سایپا در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر صفر سرخ‌پوشان به پایان رسید تا آن‌ها موقتا به صدر جدول رده‌بندی برسند. برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: از این برد خوشحال هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ما بازی مهم و سختی بود و انتظار زیادی از این بازی داشتیم. یک بار دیگر می‌خواهم به بازیکنانم به خاطر این برد تبریک بگویم. دوره خسته‌کننده‌ای داشتیم.

وی ادامه داد: در این دوره نیمه نهایی لیگ قهرمانان و داربی را داشتیم. به خاطر پشت سرگذاشتن این دوره به بازیکنان و هوادارانم تبریک می‌گویم. با توجه به کیفیت زمین و بازی محکم سایپا بازی ساده‌ای برای ما نبود. ما می‌دانستیم که دو بر صفر برای ما خطرناک است و به همین دلیل به دنبال گل سوم بودیم که سایپا ما را ناکام گذاشت. ما به حریف اجازه ندادیم تا موقعیت ایجاد کند. ما منتظر تعطیلات لیگ هستیم تا بازیکنان استراحت کنند و آماده باقی لیگ شویم.

او درباره عقب‌نشینی پرسپولیس در نیمه دوم گفت: ما گل دوم را که زدیم به دنبال گل سوم بودیم. اگر یادتان باشد ما مقابل نفت تا دقیقه آخر بر بازی حاکم بودیم. در نتیجه هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که قول قهرمانی می‌دهد گفت: من هر چه بخواهید می‌توانم قول دهم اما این سوال جالب نیست. برای چه قول بدهم؟ چه کسی می‌تواند قول بدهد. آیا می‌توان مشخص کرد که بارسلونا یا منچستر قهرمان می‌شود؟! ما تلاش‌مان را می‌کنیم اما نمی‌توان قول داد.

برانکو درباره ربیع خواه تصریح کرد: او بازی می‌کند چون کیفیت خوبی دارد. او باهوش است و عالی کار می‌کند و بازیکن مهمی برای پرسپولیس است. فشار رسانه‌ها به روی او است چرا که زیبا بازی نمی‌کند و ژل به موهایش نمی‌زند.

او در باره تعطیلات لیگ اظهار کرد: تیم ملی در اولویت است. در کنار ۶ ملی‌پوش ما چند نفر را هم در اختیار نداریم. ما باید در جام حذفی و دیدار معوقه هم به میدان برویم. ما برای بازیکنانی که در اختیار داریم برنامه ویژه‌ای داریم.

دایی: پرسپولیس کار خاصی انجام نداد

به گزارش ایسنا، تیم‌های پرسپولیس و سایپا در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر صفر سرخ‌پوشان به پایان رسید تا آن‌ها موقتا به صدر جدول رده‌بندی برسند.

علی دایی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: هر دو گل روی اشتباه ما بود. پرسپولیس کار خاصی انجام نداد. دقایق آخر نیمه دوم ما موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. ما می‌توانستیم اشتباهات کمتری انجام دهیم. خطاها به نفع پرسپولیس بود. دقایق 14 کامیابی‌نیا خطا انجام داد ولی به او کارت داده نشد و باید در نیمه دوم اخراج می‌شد.

او افزود: با این که عقب بودیم اما عملکرد بهتری داشتیم. بازیکنانم به قدری بد بودند که اگر می‌توانستم تعویض‌های بیش‌تری انجام می‌دادم.

سرمربی سایپا درباره عملکرد پرسپولیس بیان کرد: شما دیدید اخباری در طول بازی به غیر از دو موقعیت گل کار دیگری انجام دهد. آیا شیرجه‌ای برای مهار توپ انجام دهد؟

دایی ادامه داد: ما به بازیکن احتیاج داریم. متاسفانه از بازیکنانی که اکنون در اختیار داریم بهتر گیرمان نیامد. سایپا چهار جای خالی در فهرست خود دارد که با مصدومیت ایوب کلانتری به‌خاطر پارگی رباط صلیبی فهرست ما جای خالی بیش‌تر خواهد داشت.

او درباره دعوت بازیکنانش به تیم ملی و بازی دادن به مهره‌های جوان توضیح داد: آقای کامیاب نخستین بازی‌اش را در لیگ برتر انجام داد. طبق قاعده باید بازی راحت‌تری را برای او انتخاب می‌کردم اما دست ما خالی است و مجبور شدیم از او استفاده کنیم. هم‌چنین دعوت شدن ۵ بازیکن از ما به تیم ملی بیش‌تر به ضرر ما خواهد بود تا به نفع ما! همین الان تعداد بازیکن زیادی را در اختیار نداریم. حالا هم پنج بازیکن بیش‌تر در کنار ما نخواهد بود و با ما تمرین نخواهند کرد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۷۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک‌چهارم نهایی بعد از 20 سال بدون سرخابی‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، با شکست پرسپولیس در ضربات پنالتی مقابل ایرالکو، هوادار تبدیل به تنها نماینده تهرانی در جمع هشت تیم برتر جام حذفی شد. این اتفاق د حالی رخ داد که از آخرین باری که خبری از استقلال و پرسپولیس در یک چهارم نهایی جام حذفی نبوده، 20 سال می‌گذشت.

در فصل 84-1383 بود که ابتدا استقلال با شکستی ناباورانه در ضربات پنالتی مقابل شاهین بوشهر در یک شانزدهم از مسابقات کنار رفت و سپس پرسپولیس بود که با نتیجه یک بر صفر برابر ابومسلم مشهد مغلوب شد تا در مرحله یک چهارم نهایی خبری از سرخابی‌های پایتخت نباشد.

جامی که در پایان روی دستان علی دایی در تیم صباباطری تهران بالا رفت تا سومین قهرمانی صبایی‌ها در جام حذفی رقم بخورد. جالب آنکه آن زمان فینال جام حذفی به شکل رفت و برگشت برگزار می‌شد و دو تیم صبا و ابومسلم در مجموع با تساوی 2 بر 2 کارشان به ضربات پنالتی کشید که یاران دایی بهتر عمل کردند و با نتیجه 4 بر 2 مقابل مشهدی‌ها به برتری رسیدند.

پنالتی‌های صباباطری توسط دایی، نوازی، سهراب بختیاری‌زاده و سعید دقیقی جوان تبدیل به گل شد و در طرف مقابل نیز ضربات مجتبی جباری و آندو تیموریان به گل تبدیل شد اما ضربات فضلی و ناصحی تبدیل به گل نشد تا جام به صباباطری برسد.

از آن فصل تا کنون هرگز شاهد غیبت این دو تیم در یک چهارم نهایی نبودیم که سرانجام طلسم 20 ساله به دست تیم‌های مس رفسنجان و آلومینیوم اراک شکسته شد.

دیگر خبرها

  • یک‌چهارم نهایی بعد از 20 سال بدون سرخابی‌ها!
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • (تصویر) وقتی علی دایی خواننده شد!
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!