Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  رضا مهاجری سرمربی پدیده در نشست خبری گفت: واقعا ادامه دادن این شرایط نابرابر و بدون عدالت ممکن نیست. مگر ما چقدر زور داریم؟ چقدر توان داریم. آقای سازمان لیگ و کمیته داوران تیم‌های چهارم و پنجم جدول با هم بازی می‌کنند کودکستانی‌ها که با هم بازی ندارند. من برای داوری شخصیت قائلم.

مهاجری افزود: ما با مصدومان بازی کردیم، ادامه دادن و کار کردن واقعا سخت است، همه شما اصحاب رسانه فوتبالی هستید، کدام داور روی این صحنه پنالتی می‌گیرد؟ اگر پنالتی هم بود، بازیکن شماره ۷ فولاد زودتر وارد زمین شد، بنابراین باید پنالتی دوباره تکرار می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چطور داوری حضور بازیکن فولاد را در زمین تشخیص نداد؟ خودم اذیت می‌شوم این حرف‌ها را می‌زنم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: برای فولاد احترام قائلم اما امروز آنها چیزی برای ارائه نداشتند و ما تیم برتر میدان بودیم. امروز اتفاقات عجیب و غریبی رخ داد و دست های پشت پرده باعث شد تا ما مغموم و زمین گیر شویم!

مهاجری یادآور شد: نمی‌دانم باید چه کاری انجام دهم؟ در رختکن هم به مدیرعامل گفتم برای این چیزها فکری بکند. شرایط نابرابر است و همه چیز لابی‌گری شده است؛ مگر می‌شود 11 هفته تیم ما از داوری ضربه بخورد؟ داوری که شجاعت ندارد و پنالتی می‌گیرد را چه کار کنیم؟ بازیکنان در رختکن می‌گفتند داور پنالتی را گردن کمک و کمک گردن داور انداخته است این نشان می‌دهد آنها شجاعت نداشتند.

وی با انتقاد به سازمان لیگ و کمیته داوران، تصریح کرد: بازی 2 تیم برای قرار گرفتن در جمع 4 تیم بود. تیم‌هایی که هم امتیاز بودند و بازی نیز حساس بود، آیا نباید داوران بهتر را انتخاب کنند؟ به مدیرعامل گفتم اگر شرایط این طور باشد باید کنار بکشیم. چرا اینقدر هزینه کنیم که داخل زمین بیاییم و بعد به خاطر شرایط غیر فوتبالی امتیاز نگیریم؟ فیلم 11 هفته را ببینید؛ چند بازی امتیاز ما به خاطر داوری گرفته شده و چند امتیاز به حریف داده شده است؟

مهاجری افزود: اگر این بازی در هر جای دیگری بود تماشاگران به خاطر شرایط بد داوری ورزشگاه و بعد سکوها و صندلی‌ها را روی هوا می‌انداختند اما دیدید تماشاگران مهشد چقدر مردم بافرهنگی هستند. ما چوب سکوت و معصومیت خودمان را می‌خوریم اما اینکه فوتبال نیست. ما به صورت حرفه‌ای کار می‌کنیم. امروز با نصف بازیکنان بازی کردیم، بازیکن مصدوم به زمین فرستادیم که باز مصدوم شد. من نمی‌خواستم به نشست بیایم چون حرفی نداشتم و فقط به احترام خبرنگاران آمدم.

وی خاطرنشان کرد: این انتقادات به این دلیل نیست که من بهانه می‌آورم و یا به خاطر بازی پرسپولیس است. اتفاقات عجیب داوری خیلی وقت است که رخ داده اما بازگو نمی‌کردیم و حالا چوب آن را می‌خوریم.
انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۸۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در بازی هفته سی و یکم لیگ فرانسه به مصاف لوهاور رفت و با نتیجه 3-3 به تساوی دست پیدا کرد.

پی‌اس‌جی در صورت برد در بازی امشب فاصله امتیازی با موناکو رده دومی را افزایش می‌داد و به قهرمانی زودهنگام دست پیدا می‌کرد.

با این تساوی قهرمانی پاری سن ژرمن حداقل برای یک هفته به تاخیر افتاده و لوئیس انریکه امیدوار است تیمش قهرمانی در لیگ فرانسه را قطعی کند.

پی‌اس‌جی اکنون 70 امتیازی است و موناکو 58 امتیاز به دست آورده است. اکنون تنها یک امتیاز دیگر می‌تواند قهرمانی آن‌ها قطعی کند و حتی اگر موناکو فرداشب نتواند لیون را شکست دهد، قهرمانی تیم انریکه را قطعی می‌کند.

لوئیس انریکه درمورد تساوی در بازی امشب گفت:"در این نوع مسابقات هیجان زیادی وجود دارد، اتفاقات زیادی می‌افتد، ما سه گل مقابل تیمی دریافت کردیم که بسیار کارآمد بود. در این مسابقه تحت فشار بودیم. هواداران از این نوع بازی‌ها رضایت دارند."

عملکرد تیم؟

ما چند اشتباه مرتکب شدیم اما موقعیت‌های زیادی داشتیم، تلاش زیادی کردیم، بازی را به خوبی تمام کردیم. می‌‌توان گفت که تقریباً قهرمان هستیم حتی اگر از نظر امتیازات هنوز به این نتیجه نرسیده باشیم.

احساس قهرمانی زودهنگام؟

ما از اینکه زودتر از موعد قهرمان شدیم، خوشحالیم. معتقدم زمانی که یک مربی بتواند قدرت خود، میل به جنگیدن و این واقعیت را که هرگز تسلیم نمی‌شود، به بازیکنانش منتقل کند، تیم بسیار خوبی شکل می‌دهد.

دیگر خبرها

  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • ۴ پرده از ناکامی‌های پرسپولیس مقابل گربه‌سیاه
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏