Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@00:02:41 GMT

پرسپولیس و عبور از سپاهان بعد از 7‌سال!

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۶۸۸۲۶

پرسپولیس و عبور از سپاهان بعد از 7‌سال!

پرسپولیس برای اولین بار بعد از 7 سال در جدول ادواری تاریخ لیگ برتر از سپاهان پیش افتاد .

به گزارش "ورزش سه" ، پرسپولیس حالا در تاریخ لیگ برتر با 839 امتیاز از سپاهان یک امتیاز بیشتر دارد،سپاهان با یک بازی بیشتر صاحب 838 امتیاز است .این در حالی ست که در پایان لیگ چهاردهم حرفه ای، سپاهان 53 امتیاز بیش از پرسپولیس داشت اما پرسپولیس نه تنها این فاصله را از بین برد که حالا با یک امتیاز برتری در رده دوم قرار گرفته ویک امتیاز از استقلال بالاتر قرار گرفته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پرسپولیسی ها، نسبت به تیم سپاهان یک حساسیت تاریخی دارند، بازی های این تیم در ادوار گذشته به زعم پرسپولیسی ها با شرایط ویژه همراه بوده وآنها اعتقاددارند، عوامل خارجی به موفقیت سپاهان به خصوص برابر پرسپولیس کمک  کرده است که البته برخی از این ادعای پرسپولیسی ها مورد تایید ارکان  قضایی ورزش هم شد وخاطیانی که در این عرصه از سپاهان حمایت ناحق کرده بودند دچار محرومیت شدند . یکی از 2 فینال جام حذفی بین پرسپولیس وسپاهان  در جام حذفی(به قضاوت مسعود مرادی)، یک بازی در نیمه نهایی جام حذفی(به قضاوت محسن قهرمانی)، برد 2-0 سپاهان برابر پرسپولیس با اشتباه تاریخی محسن قهرمانی وماجرای آب های آلوده ودل درد مهدوی کیا وسایر بازیکنان و.... همه باعث این نگاه پر از تردید پرسپولیسی ها نسبت به سپاهانی ها در مسیر مورد اشاره بوده است، ماجرای جذب عمادرضا و... این نگاه را ویژه تر کرده است .


پرسپولیس بعد از برد برابر سایپا وباخت سپاهان برابر پیکان، از تیم سپاهان یک امتیاز در جدول تاریخی لیگ برتر بالاتر امد ودر رده دوم قرار گرفت، استقلال با برتری قابل ملاحظه در این جدول اول است وپرسپولیس وسپاهان دوم وسوم هستند .


پرسپولیس در حالی امتیازاتی بیشتر از سپاهان گرفته است که سپاهان 5قهرمانی وپرسپولیس 3 قهرمانی در لیگ برتر دارند هرچند پرسپولیس قبل از مسابقات لیگ برتر 7بار قهرمان ادوار گذشته لیگ شده وسپاهان همه قهرمانی های خود در تاریخ لیگ را در دوران لیگ برتر به دست آورده است .

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۸۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!

یک دهه از تلخ‌ترین بازی تاریخ لیورپول گذشت

طرفداری | در چنین روزی (۲۷ آوریل) در سال 2014، لیورپول و چلسی در هفته سی و ششم رقابت های لیگ برتر انگلیس و در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر 0 تیم میهمان به پایان رسید. گل اول این دیدار در دقایق پایانی نیمه اول و با سر خوردن اسطوره محبوب لیورپولی ها، استیون جرارد به ثمر رسید، گل دوم را هم ویلیان در یک موقعیت دو به تک وارد دروازه لیورپول کرد.

چه بر سر لیورپول آمد؟

لیورپول که تا پیش از این مسابقه روند فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته بود و بخت اول قهرمانی به شمار می‌رفت، ناگهان دچار افت شد و علاوه بر قبول شکست برابر چلسی، در هفته بعد نیز با نتیجه عجیب ۳-۳ برابر کریستال پالاس متوقف شد. با وجود برتری برابر نیوکاسل در هفته آخر، لیورپول قافیه را به منچسترسیتی واگذار کرد و با ۸۴ امتیاز، نایب قهرمان لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۱۳/۱۴ لقب گرفت. منچسترسیتی تحت هدایت مانوئل پیگرینی با ۸۶ امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

لغزش بدموقع استیون جرارد برابر چلسی علاوه بر ناامیدکردن امیدهای لیورپول از قهرمانی، باعث شد خود او نیز بدون جام لیگ برتر از باشگاه محبوبش خداحافظی کند و با یک جای خالی بزرگ در ویترین افتخاراتش، به دوران حرفه‌ای خود پایان دهد.

سر خوردن استیون جرارد در بازی با چلسی  

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد