Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@20:24:10 GMT

پنج روستا در استان حماه سوريه آزاد شد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۷۰۱۱۲

پنج روستا در استان حماه سوريه آزاد شد

خبرگزاري آريا - دمشق - ايرنا - ارتش سوريه و نيروهاي مقاومت پنج روستاي ديگر را در شمال شرق استان حماه سوريه از گروه تروريستي جبهه النصره بازپس گرفتند.

به گزارش ايرناف منابع ميداني روز سه شنبه اعلام کردند که ارتش سوريه با پشتيباني نيروهاي مقاومت، روستاهاي رسم الاحمر، رسم الصاوي و رسم الصوان در شمال شهرک الشيخ هلال و مشيرفه عودان و مشيرفه مويلح در شمال غرب اين شهرک آزاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارتش سوريه با اين پيشروي، گروه تروريستي جبهه النصره را از جاده اثريا به الشيخ هلال به عنوان بخشي از مسير ارتباطي شهر حلب دور کرد و امنيت اين جاده را افزايش داد.
ارتش سوريه در روزهاي گذشته نيز در مبارزه با گروه تروريستي جبهه النصره در شمال استان حماه، روستاهاي جب الجملان و رسم ميال را آزاد کرده بود.
شبک**6116**3404**انتشار: محسن اسماعيلي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب‌ الله به ۲ پایگاه صهیونیستی

مقاومت اسلامی لبنان در دو بیانیه‌ جداگانه از حمله موشکی خود به دو پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام امروز «مقر لشکر ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان برانیت را با موشک برکان هدف قرار داد».

در ادامه این بیانیه آمده است: «در این عملیات، شماری از نظامیان اسرائیلی کشته و یا زخمی و تجهیزات جاسوسی منهدم شده است.»

حزب الله در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد: «ما با موشک های هدایت شونده پایگاه المالکیه که در آن نظامیان رژیم اشغالگر مستقر بودند، هدف قرار دادیم.»

از طرفی رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند حزب الله لبنان امروز بیش از ۵۰ موشک ضد زره به سمت شمال فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • روز سخت صهیونیست‌ها در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • حمله موشکی حزب‌ الله به ۲ پایگاه صهیونیستی
  • حریم و روستاهای شرق تهران برای گذران اوقات فراغت محل مناسبی هستند |‌ همدردی با آبشار اشک ریز
  • اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند
  • آبرسانی به ۳۰ روستا توسط بسیج سازندگی استان البرز
  • مقام نظامی لبنانی: حمله احتمالی به رفح جبهه‌های مقاومت را شعله‌ورتر خواهد کرد
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه
  • آمدوشدهای غیرمنتظره دیپلماتیک/ نگاهی به سفر ناگهانی نچیروان بارزانی و هیئت بلندمرتبه همراهش به ایران
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟