Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@22:41:28 GMT

9 کشته و مجروح در تصادف در اتوبان قم ـ کاشان

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۷۰۴۵۳

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی قم با اشاره به وقوع تصادف کیلومتر ۱۳ قم- کاشان گفت: درمجموع این حادثه ۹ مجروح و یک کشته برجای گذاشت.

مهدی فراهانی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به وقوع تصادف کیلومتر13 قم- کاشان اظهار داشت: برخورد دو دستگاه تریلی با یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه خودروی سواری سبک منجر به وقوع تصادف در این محور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: خودروی تریلی که خود حامل خودرو بود از لاین مخالف منحرف‌شده و به لاین کناری آمده و با سه خودروی دیگر، که یک دستگاه اتوبوس، تریلی و یک دستگاه خودروی سواری بود برخورد می‌کند.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی قم با اشاره به امدادرسانی به‌موقع 5 دستگاه آمبولانس به محل حادثه گفت: درمجموع این حادثه 9 مجروح و یک کشته برجای گذاشت، که 7 نفر از مجروحان به بیمارستان نکویی منتقل شدند و دو نفر از مجروحان نیز د ر محل حادثه به‌صورت سرپایی درمان شدند.

فراهانی بابیان اینکه متأسفانه این حادثه یک فوتی برجای گذاشت، تصریح کرد: آقایی حدوداً 57 ساله درصحنه این حادثه فوت کرد که راننده خودروی سبک بود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۰۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد گفت: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

وی اضافه کرد: مرتکبان ۶ هزار و ۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز، دیروز ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

اسدنژاد افزود: اکنون ترافیک در خیابانهای این کلانشهر عادی و روان است.

روزانه حدود یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد خدمت رسانی می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • برخورد خودرو سواری با تریلی در خواف منجر به فوت ۲ نفر شد
  • فیلم | تصادف به خاطر لایی کشی خودروی دولتی در نیایش
  • تصادف مرگبار یک تریلی با خودروی سواری (فیلم)
  • 3مصدوم درپی برخورد پراید باتریلر درگناباد
  • تصادف به‌خاطر لایی‌کشی خودروی دولتی در نیایش + فیلم
  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون