Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز سرهنگ نادر رحمانی گفت :تصادف بین ٢ دستگاه مینی بوس ایسوزو در استان بوشهر، منجر به کشته شدن یکی از راننده ها و ٢ نفر از سرنشینان یکی از مینی بوس ها شد.

وی درباره این تصادف که ساعت ٧:٣٠ صبح دوشنبه اتفاق افتاده، گفت: به گزارش پلیس راه کنگان این تصادف در کیلومتر ٧٥ جاده عسلویه-کنگان رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت تصادف، ناتوانی هر دو راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت مطمئنه بوده است.

رحمانی همچنین به تصادف بین یک دستگاه موتورسیکلت و عابرپیاده در استان مازندران اشاره کرد و گفت: این تصادف در جاده نکا و ساعت ١٨ اتفاق افتاده و ٣ نفر مجروح به جای گذاشته است. علت، بی توجهی راننده موتورسیکلت به جلو بوده است.

ایلام:واژگونی پژو ٤٠٥( زائرین اربعین)

ساعت ١٥:٣دوشنبه ، واژگونی یک دستگاه پژو ٤٠٥ در کیلومتر ٧٠ محور بدره اتفاق افتاد که این تصادف یک نفر مجروح به جای گذاشته است. علت حادثه، عجله و شتاب بی مورد راننده بوده است.

ایلام: پراید و پژو(تصادف زائرین اربعین)

این بار تصادف در کیلومتر ٤٣ جاده سرابله اتفاق افتاده که طی آن یک دستگاه سواری پراید و پژو آردی باهم تصادف کرده اند. تصادف، ساعت ٧:٣٠ صبح دوشنبه روی داده که یک نفر مجروح به جای گذاشته است. علت، تخطی راننده پراید از سرعت مطمئنه بوده است.

خورستان: واژگونی تانکر

به گزارش پلیس راه اهواز-اندیمشک، واژگونی یک دستگاه تریلی دانگ فنگ( تانکر حامل گاز مایع) در کیلومتر یک جاده اهواز-اندیمشک، باعث خسارت این وسیله شده و خوشبختانه تلفات جانی نداشته است. این تصادف ساعت ١٠ دقیقه سه شنبه اتفاق افتاده و علت آن خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است.

مهر

700

تصادف تصادفات 24 ساعت گذشته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا سرهنگ نادر رحمانی ایلام:واژگونی پژو ٤٠٥( زائرین اربعین) ایلام: پراید و پژو(تصادف زائرین اربعین) خورستان: واژگونی تانکر

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۷۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش قدس خراسان، سیدرضا اسدنژاد اظهار کرد: روز گذشته یک موتورسوار در میدان امام علی (ع) در سانحه تصادف جان خود را از دست داد.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: همچنین دیروز ۶۴ فقره تصادف جرحی و ۳۸۱ فقره تصادف خسارتی در مشهد رخ داد.

وی ادامه داد: ۱۵ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

اسدنژاد گفت: مرتکبان ۹۶۲ تخلف حادثه ساز هم طی شبانه روز گذشته در مشهد جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • پایان تحقیقات درباره اتوپایلوت تسلا پس از 13 تصادف مرگبار
  • ۱۰ برابر کشور‌های پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • آمار تصادفات عید امسال به نظر من اصلاً رسمیت ندارد/ ده برابر کشورهای پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است