Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-29@01:24:09 GMT

غذای تند مفید برای انسان

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۷۰۴۷۶

غذای تند مفید برای انسان

خرداد:یکی دیگر از خصوصیات غذای تند کشف شد.
به گزارش خرداد به نقل از اسپوتنیک به نقل از مجله «هایپر تنشن»، فلفل تند و دیگر ادویجات تند می توانند باعث کاهش وزن  و کاهش تمایل به خوردن نمک زیاد بشود که بر سلامتی قلب و عروق تأثیر مثبت می گذارد.
جیمینگ ژو از دانشگاه سوم نظامی — پزشکی چین  تعریف کرد که همکاران ما چندی پیش به این کشف رسیدند که مقدار کمی فلفل تند باعث تشدید شوری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در صدد آن برآمدیم که بفهمیم آیا این نکته بر مقدار مصرف نمک توسط اشخاص مختلف تأثیر می گذارد یا نه».
غذای تند تا چندی پیش غذای نامناسبی برای سلامتی معده و دیگر اعضای گوارشی به حساب می آمد. اما در سال های اخیر پژوهشگران و متخصصان نکات مثبت زیاد فلفل قرمز و دیگر ادویجات تند را کشف کردند.  به عنوان مثال،دو سال پیش، متخصصان بیولوژی مشخص کردند که غذای تند باعث سوختن بافت چربی می شود و مانع از انبار شدن کالری اظافی شده و متابولیسم را سرعت بخشیده و سطح کلی التهاب در بدن را کاهش می دهد.
 
غذاهای چینی یکی از تندترین غذاهای جهان است. اما فعلا معلوم نیست که آیا تأثیر غذاهای تند برای ساکنان اروپا و آمریکا مثل چینی ها خواهد بود یا نه. برچسب ها: غذای تند ، سلامتی ، فلفل

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۰۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ "کیومرث پاکدل" فرمانده انتظامی خوی درجزئیات این خبر اظهار داشت: عوامل انتظامی شهرستان خوی  موفق شدند از ۲دستگاه خودروی  تریلی مسیر بازرگان _ تهران مقدار بیش از۴۲ هزار و ۶۴۴ کیلو گرم انواع مختلف غذای سگ و گربه را بصورت قاچاق کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی خوی ادامه داد:  ارزش کالای کشف شده بیش از  ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده ودراین راستا ۲ نفر دستگیر  و ۲دستگاه خودرو توقیف شد.   سرهنگ پاکدل در پایان تاکید کرد:  شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک و قاچاق کالا و ارز را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • روغن حیوانی و فواید آن برای سلامتی
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار
  • مقابله با گرمای شهری از طریق باغ‌های گیاه‌شناسی
  • این غذاها را با هم نخورید!
  • پاندمی تأثیر ناچیزی بر رشد کودکان داشت
  • چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت بیت کوین تأثیرگذار هستند؟
  • قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد