Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید در جدول رده‎بندی لیگ اسپانیا ۸ امتیاز از بارسای صدرنشین عقب افتاده و در آخرین دیدار هم مقابل خیرونای شکست خورده است. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال رئال مادرید برای اولین بار در تاریخ لالیگا با خیرونا دیدار کرد و با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. این تیم باید به زودی در لیگ قهرمانان مقابل تاتنهام به میدان برود و این در حالی است که مشکلات زیادی در تیم زیدان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱. با شکست بیرون از خانه بالاخره روند عملکردهای خوب این تیم در بازی‌های بیرون از خانه به پایان رسید و شکست در کارنامه‎اش ثبت شد. این تیم قبلا ناکامی مقابل هواداران خودش در برنابئو را تجربه کرده بود، اما در بازی‌های بیرون از خانه روند خوبی داشت.

۲. برای زیدان این موضوع نگران کننده است که استرس و عصبی بودن در شکست تیمش در دیدار مقابل خیرونا نقش داشت. مهاجمین این تیم در زمان لازم در جایی که لازم بود نبدند. رونالدو این فصل تنها یک گل زده، کریم بنزما هم مقابل دروازه تمرکز ندارد.

۳. تنها بازیکنی که نمی‎توان به عملکردش انتقادی وارد کرد ایسکو است. نه فقط به این دلیل که گل زده، بلکه به این دلیل که از شروع بازی تا پایان آن به بهترین شکل مسئولیت‌هایش را انجام می‌دهد. در حال حاضر او تنها بازیکن در ترکیب رئال است که عملکردش نسبت به فصل گذشته افت نکرده است.

۴. مدافعان این تیم مانند قبل از دروازه محافظت نمی‎کنند. مارسلو در حد و اندازه‌های خودش نیست، حتی در بازی روز یکشنبه تعویض هم شد. دنی کارواخال هم مانند قبل بازی نمی‌کند.

۵. تلخی شکست مقابل خیرونا به کنار، خبر بد دیگر برای رئال در آن بازی مصدومیت رافائل واران بود. او حالا بازیکنی جدیدی است که نامش به لیست مصدومان رئال اضافه شده است و کار را برای زیدان سخت کرده است.

۶. این طور نیست که رئال فقط موقعیت‌هایش را به گل تبدیل نکند. بلکه حتی نمی‌تواند به اندازه فصل گذشته موقعیت ایجاد کند. این تیم دیگر نمی‌تواند ضربات کاشته خطرناکی هم بزند و سرخیو راموس هم در دقایق حساس گل نمی‏زند.

۷. این تیم آلوارو موراتا و خامس رودریگس را از دست داده، اما به جای آن‌ها بازیکنی به ترکیب اضافه نکرده است. در بازی با خیرونا مارکو آسنسیو و لوکاس واسکز به زمین آمدند، اما نتوانستند عملکردی ویژه داشته باشند.

۸. خط دفاعی این تیم به اندازه‌ای ضعیف کار می‎کند که برای مثال در بازی مقابل خیرونا این تیم می‎توانست ۴ گل بخورد. آن‌ها به تیم تازه صعود کرده به لالیگا اجازه دادند ۱۵ شوت به سمت دروازه‎شان بزند.

۹. فقط این که رئال امتیاز از دست داده مهم نیست، مهم این است که مقابل چه تیم‌هایی امتیاز از دست داده است. این تیم ۲ امتیاز مقابل لوانته و ۳ امتیاز مقابل خیرونا از دست داده است. دو تیمی که به تازگی به لالیگا صعود کردند. این عملکرد از قهرمان لالیگا بعید است.

۱۰. فصل گذشته رئال مادرید در چندین بازی در دقایق پایان گل زد و به بازی بازگشت و توانست امتیاز کسب کند. اما این فصل آن‌ها نتوانستند همان فشار را به حریفان وارد کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۱۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلو آنچلوتی: کورتوا مقابل کادیز بازی می کند و لونین مقابل بایرن مونیخ

سرمربی رئال مادرید خبری داد که هواداران مدت ها انتظار آن را می کشیدند: تیبو کورتوا برگشت!

طرفداری | در جریان دیداری از هفته سی و چهارم لالیگا، رئال مادرید قرار است به مصاف کادیز برود. پیروزی در این دیدار و امتیاز از دست دادن بلوگرانا مقابل ژیرونا می تواند قهرمانی زودهنگام تیم آنچلوتی را روی کاغذ هم مسجل کند. سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت:

هدف ما برای فردا این است که با کسب 3 امتیاز به قهرمانی نزدیکتر شویم. ما به فکر اتفاقات بازی بعدی نیستیم. مقابل تیمی بازی می کنیم که برای سقوط نکردن مبارزه می کند.

وضعیت دروازه 

تیبو (کورتوا) مشکلی ندارد و فردا بازی خواهد کرد. این خبر بسیار خوبی برای ما است، درست مثل بازگشت میلیتائو. او بسیار هیجان زده است و همه ما از بازگشت او خوشحالیم. با این حال، فینالی که در ذهن ماست، بازی مقابل بایرن در روز چهارشنبه است، جایی که لونین بازی خواهد کرد. بعد خواهیم دید چه پیش می آید.

 تغییرات ترکیب 

از زمانی که رودریگو را در سمت چپ قرار دادیم، او مقابل سیتی گل زد، وینیسیوس را آنجا بازی دادیم و او هم مقابل بایرن گل زد. تغییرات ترکیب به خوبی پیش رفته است ... و از آن طرف همه چیز به خوبی پیش می رود. جناح چپ تیم بسیار خوب کار کرده است.

 پایان فصل با تنها دو شکست 

به پایان رساندن فصل با تنها دو شکست؟ این هرگز برای من اتفاق نیفتاده است. تیم با تعهد زیاد، عملکرد بسیار خوبی داشته است. هم کسانی که تمام بازی ها را انجام داده اند و هم کسانی که کمتر بازی کرده اند. ما با هیجان زیادی به انتهای فصل رسیدیم. مقایسه تیم ها با تیم های دیگر دشوار است. در این تیم، تعهد جمعی را به شکل واضح می بینم و خودخواهی به چشم نمی آید.

 مصدومان رئال مادرید 

درباره بلینگهام؟ او روز چهارشنبه دچار ویروس روده شد و شرایطش از آمادگی کامل فاصله داشت. اما حال او خوب است. آردا گولر هم قرار است در ترکیب اصلی قرار بگیرد. 

 کروس می ماند؟

آینده تونی کروس؟ بگذارید خودش بهترین تصمیم را برای خودش بگیرد ... و نه برای هیچکس.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • قطعی: رئال جشن قهرمانی نمی‌گیرد
  • روبان‌های سفید را به جام ببند؛ ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل کادیز
  • کارلو آنچلوتی: کورتوا مقابل کادیز بازی می کند و لونین مقابل بایرن مونیخ
  • پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2000/5/3) / فیلم
  • مورد عجیب بازگشت تیبو کورتوا به ترکیب رئال
  • معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید
  • رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا
  • توماس مولر: در مقابل رئال مادرید در هر دقیقه از بازی باید حواستان جمع باشد (زیرنویس فارسی)
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!