Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سخنگوي ستاد اربعين دانشکده علوم پزشکي آبادان از فوت يک زائر در مسير پياده‌روي اربعين در مرز شلمچه خبر داد.
به گزارش جام نيوز، سخنگوي ستاد اربعين دانشکده علوم پزشکي آبادان از فوت يک زائر در مسير پياده‌روي اربعين در مرز شلمچه خبر داد.
دکتر شهرام مقام، با اشاره به حادثه فوت زائر 64 ساله در نقطه صفر مرزي در شلمچه که امروز (9 آبان ماه) رخ داد، اظهار کرد: در برخي نقل قول‌ها علت فوت اين زائر 64 ساله را شدت گرد و غبار اعلام کرده‌اند اما نمي‌توان با قطعيت گفت علت فوت وي گرد و غبار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: اين زائر امروز در مرز شلمچه دچار مشکلات قبلي بوده است و در نقطه صفر مرزي دچار ايست قبلي شده است. به محض وقوع اين حادثه نيروهاي امدادي به کمک اين زائر آمدند و در نهايت او را به بيمارستان صحرايي انتقال دادند اما نتوانستند براي او کاري انجام دهند.
سخنگوي ستاد اربعين حسيني دانشکده علوم پزشکي آبادان خاطرنشان کرد: با توجه به وقوع پديده گرد و غبار از زائران مي‌خواهيم در طول مسير هر زمان که شدت گرد و غبار افزايش يافت در موکب‌ها استراحت کنند و منتظر مساعد شدن وضعيت جوي باشند. همچنين زائران بايد توجه داشته باشند که در طول زماني که در موکب‌ها هستند به ميزان کافي مايعات و سبزيجات استفاده کنند.
هفتم آبان‌ماه نيز يک زائر 64 ساله ديگر در مسير پياده‌روي اربعين در شلمچه دچار ايست قلبي شد.
تسنيم
115

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۳۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده روی خانوادگی در شهمیرزاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  این مراسم به مناسبت هفته سلامت و عقیدتی سیاسی  برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند»
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • پیکر مطهر شهید ۲۵ ساله پس از ۳۸ سال شناسایی شد
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • پیاده روی خانوادگی در شهمیرزاد