Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام-گرد و غبار هوای شهرستان مهران را در وضعیت هشدار قرار داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هم اکنون میزان غلظت گرد و غبار در شهرستان مهران با ۲۶۰ میکروگرم بر متر مکعب ۱.۵ برابر حد مجاز گزارش شده است

طبق اعلام هواشناسی استان ایلام،  توده گرد و غبار که از دو روز گذشته وارد آسمان استان شده تا دو روز آینده در مناطق مرزی استان از جمله شهرستان مهران ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این توده گرد و غبار از سمت کشورهای عراق عربستان، سوریه و عراق وارد آسمان استان شده است. 

کارشناسان بهداشت و درمان به زائران توصیه کرده اند حتما از ماسک های تنفسی استاندارد استفاده کنند. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۹۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برابر هشدارهای سازمان هواشناسی از تاریخ سه‌شنبه 1403/02/11 تا پایان روز پنج‌شنبه 1403/02/13 سامانه بارشی کشور را درگیر رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید که در برخی نقاط گردوخاک خواهد کرد.

این سامانه ار روز سه‌شنبه 1403/02/11 نیمه جنوبی استان‌های ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی، شمال غرب کردستان را در بر خواهد گرفت.

در ادامه نیز روز چهارشنبه 1403/02/12 استان‌های کرمانشاه، ایلام، خوزستان، بوشهر و نیمه غربی استانهای فارس، کردستان و لرستان تحت پوشش این سامانه قرار خواهند گرفت.

و در روز پنج‌شنبه 1403/02/13 استان‌های یزد، کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کرمانشاه و کردستان متاثر از این سامانه خواند بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان
  • هوای سلماس برای گروه‌های حساس ناسالم اعلام شد
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • فیلم/ آخرین وضعیت آب و هوای کشور
  • غبار روی کوه‌های تهران مه است یا آلودگی هوا؟
  • هشدار: شرایط پسماند در استان ایلام مناسب نیست
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • غبار روی کوه های تهران مه است یا آلودگی هوا؟ | فقط این منطقه غربی تهران هوای پاک دارد
  • هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس