Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیشترین مشکلات مردم مسئله ناخوشایند بیکاری است/ فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بالاترین آمار بیکاری را تشکیل می‌دهند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا، فریدون احمدی در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع استان زنجان با اشاره به اینکه امروز مسئله اصلی که در کشور وجود دارد بحث اقتصاد است اظهار داشت: در بحث اقتصاد نیز مهمترین مسئله اشتغال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بیشترین مشکلات مردم مسئله ناخوشایند بیکاری بوده و این مشکل خود به خود حل نمی‌شود و حل این مشکل مستلزم سرمایه‌گذاری است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای ایجاد یک شغل پایدار نیاز به 250 میلیون تومان سرمایه است افزود: اگر حل مسئله بیکاری مورد توجه است باید برای ایجاد هر شغل 250 میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شود.

وی با بیان اینکه بیکاری بطور مستقیم با سرمایه‌گذاری در ارتباط است بیان کرد: هر کسی بخواهد مشکل بیکاری را حل کند باید به مسئله سرمایه‌گذاری توجه داشته باشد.

احمدی با اشاره به اینکه برگزاری این نمایشگاه در جذب و افزایش سرمایه گذاری در استان زنجان تاثیر دارد ابراز کرد: استان زنجان قابلیت‌های زیادی دارد و یکی از این قابلیت‌ها نیروی انسانی است.

وی با بیا اینکه امروزه نیروی انسانی در همه جا کشور به وفور وجود دارد ابراز کرد: فارغ‌التحصیلان دانشگاهی نیز بالاترین آمار بیکاری را تشکیل می‌دهند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نزدیکی به تهران نیز شاید یکی از مزیت‌های استان زنجان باشد افزود: نزدیکی به مرز‌های صادراتی نیز شاید یک مزیت برای استان زنجان تلقی شود.

وی با تاکید بر حفط سرمایه‌گذاران در استان زنجان گفت: باید برای سرمایه‌گذاران بستر مناسب سرمایه‌گذاری فراهم شود.

احمدی با اشاره به اینکه امروز اصلی‌ترین مزیت این است که مسئولان فضا را برای کسب و کار چگونه مهیا می‌کنند تصریح کرد: این فضا باید به گونه‌ای باشد که سبب ماندگاری سرمایه‌گذاران شود.

وی با بیان اینکه کشور در حال حاضر در رکود است افزود: باید دست به دست دهیم تا کشور را از این وضعیت خارج کنیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره باید زمینه را برای حضور سرمایه‌گذاران فراهم شود افزود: قوانین بسیار دست و پا گیر زیادی وجود دارد که کار را برای سرمایه‌گذاران مشکل می‌کند.

وی با بیان اینکه نظام اداری کشورمان به نسبت جمعیت ما بسیار بیشتر است ابراز کرد: این نظام اداری فضای کسب‌وکار را در کشور فلج کرده است.

احمدی با اشاره به اینکه رتبه کسب و کار کشورمان 120 است افزود: کشورمان در رتبه کسب و کار جزو عقب‌ترین کشورهای خاور میانه است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۶۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید

به گزارش تابناک، آنطور که معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفته، از بین همه اتوبان‌های تهران، ۳ بزرگراه دارای بیشترین تصادفات رانندگی مرگبار هستند. از منحرف‌شدن ماشین‌های سنگین بگیر تا شاخ به شاخ‌شدن سواری‌ها و به ‌هم خوردن تعادل موتوری‌ها.

یکی از این بزرگراه‌ها، بزرگراه آزادگان کمربندی شهر تهران است که از شمال شرق تا شمال غرب تهران را پوشش می‌دهد؛ به همین دلیل هم این مسیر ویژگی‌های خاص خودش را دارد، بیشترین آمار تصادفات فوتی در تهران مربوط به همین مسیر است و ۹درصد از کل فوتی‌های تصادفات رانندگی در پایتخت در این بزرگراه اتفاق می‌افتد.

بعد از آن بزرگراه امام علی(ع) است که ۶درصد از کل فوتی‌های تصادفات را به ‌خود اختصاص داده. بزرگراه امام علی(ع) یک بزرگراه شمالی جنوبی است و به‌خاطر شیبی که دارد باعث تشدید سرعت موتورسواران می‌شود و همین، تصادفات بسیاری را رقم می‌زند.

 
رتبه سوم بیشترین تصادفات نیز به بزرگراه شهید همت اختصاص دارد. در این بزرگراه هم که از شرق به غرب کشیده شده، ۳ درصد از کل تصادفات فوتی شهر تهران رخ می‌دهد. البته همیشه هم عامل تصادفات ماشین‌ها نیستند و موتورسیکلت‌سواران و عابران پیاده که تصمیم می‌گیرند از وسط اتوبان عبور کنند هم سهم قابل توجهی در این زمینه دارند.

خوشبختانه پلیس به‌ دنبال کاهش آمار قربانیان تصادفات رانندگی است و علاوه بر اینکه به مردم توصیه می‌کند به قوانین و مقررات رانندگی احترام بگذارند، با استفاده از تیم‌های کنترل سرعت، تیم‌های نامحسوس و ... مدیریت سرعت و ترافیک و کاهش تخلفات و تصادفات رانندگی را هم در دستور کار دارد.

دیگر خبرها

  • اشتغال فارغ التحصیلان، افزایش بهره‌وری و جهش تولید
  • سهم ۶۰ درصدی کارگران مرکزی از آمار بیمه‌شدگان
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به کدام استان؛ روندها رو به کاهش به چه معناست؟
  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به این استان کردنشین است
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟
  • بیشترین آمار جذب نخبگان در دو ارگان/ اعلام ۳ هزار کد شغلی برای نخبه‌ها
  • بیشترین آمار جذب نخبگان در دو ارگان/اعلام ۳ هزار کد شغلی برای نخبه‌ها