Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مراسم تشییع پیکر پدر سردار حاج قاسم سلیمانی در روستای قنات ملک شهرستان رابر کرمان برگزار شد. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر ابوی سردار حاج قاسم سلیمانی در روستای قنات ملک شهرستان رابر از دقایقی پیش با ورود پیکر حاج حسن سلیمانی به مسجد جامع اهل بیت این روستا آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مراسم، استاندار کرمان، فرمانده سپاه ثارالله استان، رییس کل دادگستری استان، فرمانده نیروی انتظامی استان، قالیباف شهردار سابق تهران، سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه، سیدحیدر حکیم بردارزاده شهید حکیم، سیدمحسن حکیم پسر شهید حکیم، دادستان انقلاب مرکز استان کرمان، مهمانانی از کشور‌های لبنان، سوریه و عراق و سایر شخصیت‌های لشکری و کشوری حضور دارند.  
۹:۰۲ براساس این گزارش قرائت زیارت عاشورا بر پیکر ابوی سردار حاج قاسم سلیمانی آغاز شد.

۹:۰۶ آیت الله سید یحیی جعفری نماینده، ولی فقیه در استان کرمان و امام جمعه کرمان تا دقایقی دیگر نماز را بر پیکر حاج حسن سلیمانی اقامه می‌کنند.

۹:۴۱ آغاز مراسم تشییع پیکر حاج حسن سلیمانی از مسجد جامع اهل بیت به سمت بهشت زهرای روستای قنات ملک

۹:۵۸ اقامه نماز بر پیکر حاج حسن سلیمانی توسط آیت الله جعفری نماینده، ولی فقیه در استان کرمان

۱۰:۰۹ پیکر مطهر حاج حسن سلیمانی ابوی فرمانده سپاه قدس در میان خیل عظیم جمعیت به خاک سپرده شد.

زمان مراسم ترحیم ابوی سردار قاسم سلیمانی در کرمان

مراسم ترحیم ابوی سردار حاج قاسم سلیمانی در ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۱۱ آبان ماه جاری در مسجد جامع این روستا برگزار می‌شود.

هم چنین مراسم ترحیمی نیز در عصر روز جمعه ۱۲ آبان ماه جاری از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در محل مصلی امام علی (ع) شهر کرمان برگزار خواهد شد.   منبع:ایسنا   انتهای پیام/ خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۶۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ حدیثه پیشه از مسئولان کاروان زیارتی دختران حاج قاسم گفت: این زائران از استان اصفهان در قالب ۵۰ دستگاه اتوبوس از ۴۰ منطقه در اصفهان راهی کرمان شدند تا در کنار مزار مرد میدان، با شهید سردار قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت، برای پیروی از راه سردار دل‌ها تجدید میثاق دوباره ایی ببندد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی افزود: مدت زمان این سفر حدود ۵۰ ساعت است، پیاده‌روی اجتماع‌گونه از مصلای امام علی (ع) کرمان تا بیت‌الزهرا و در نهایت حضور در مزار سردار دل‌ها در ساعت ۱ و ۲۰ دقیقه (زمان شهادت) از برنامه‌های این سفر زیارتی است.


زمان اعزام کاروان زیارتی دختران حاج قاسم، در اردیبهشت است و پشتوانه این اعزام عظیم، اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم است که در ایام شهادت سردار دل‌ها برگزارمی شود و ایده این کاروان از اصفهان است.


امسال سومین سال متوالی است که دختران حاج قاسم از اصفهان به سوی مزار سردار سلیمانی راهی شدند.

دیگر خبرها

  • پیکر شهید «محمدرضا غضبان احمدی» در کرج تشییع و تدفین شد
  • معلم شهید پس از ۳۹ سال به میهن بازگشت/جزئیات تشییع پیکر در ورامین
  • تشییع پیکر شهید حجت‌الله یوسفیه در ورامین
  • تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها