Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از کرج، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی در دیدار با  اتحادیه‌های انجمن اسلامی دانش آموزان استان البرز که امشب در دفتر امام‌جمعه کرج برگزار شد، اظهار داشت: در سالروز ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و “انقلاب دوم” که تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ است فرصتی مناسب برای دیدار با دانش‌آموزان پدید آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تسلیت ایام اربعین حسینی(ع) و تاکید بر اینکه این روزها اندوه و مصائب پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) است، بیان کرد: اربعین بسیار موضوعی مهم و حرکت‌آفرین و مملو از پیام‌هایی جهت دهنده برای انسان‌ها بوده که نیاز به درک مناسب دارد.

امام‌جمعه کرج با تاکید براینکه امام حسین(ع) شیعیان را به معرفت، علم و دانش فرا خواند، عنوان کرد: یک بعد امام حسین(ع) شخصیتی اقتصادی است و این امام بزرگوار ۲۰ سال بعد از شهادت حضرت امیر(ع) دامداری و کشاورزی انجام داده و اموال زیادی را در مسیر کربلا انفاق کردند.

وی با بیان اینکه سیاه‌پوش اهل بیت نباید عنصر جاهل و گمراه باشد، اضافه کرد: انسان در زمان عمل نباید جاهل باشد و مکتب امام حسین(ع) عالم هدایت شده می‌طلبد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز دانش آموز تراز انقلاب اسلامی را پرورش یافته مکتب امام حسین(ع) دانست و تصریح کرد: دانش‌آموز این مسیر باید ابتدا خود هدایت شود و بعد افراد دیگر را هدایت کند و این به این معناست که عالم هدایت‌کننده است.

وی با تاکید براینکه با وقوع انقلاب اسلامی دست‌‌های بسیاری از جریانات خارجی کوتاه شد، گفت: دشمن درصدد است که این مسیر را منحرف کند و این کار را از ابتدا انجام داده و دانش‌آموزان و دانشجویان آگاهانه این راه را سد کردند.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان وظایف زیادی در دوران دفاع مقدس،  جهاد سازندگی و جنگ نرم انجام دادند، خاطرنشان کرد: باید با بصیرت این راه ادامه یابد و صرفا دانستن اطلاعات سیاسی بصیرت نمی‌آورد و باید “قدرت تحلیل مسائل ” را با تصمیم درست در خود افزایش داد.

وی با بیان اینکه چند صد هزار نفر در جریان غدیر حضور داشتند و با حضرت علی(ع) بیعت کردند، توضیح داد: اکثریت این افراد منافق نبودند بلکه تحلیل مناسبی نداشتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه آمریکا دیگر حیات قبلی خود را ندارد و رو به زوال است، تاکید کرد: بیش از ۴۴ میلیون آمریکایی فقیر بوده و یک درصد ثروتمندان بر ۹۹ درصد مردم این کشور حاکم بوده و منابع را در اختیار دارند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا نمی‌تواند مقاومت کند و به تولید و تجهیز فرقه‌های ضاله مبادرت می‌کند، افزود: جوان بصیر انقلابی تربیت شده اهل‌بیت، اربعین حسینی و عاشورا در مقابل آمریکا ایستاده و این جوان انقلابی با چشم باز مقابل طراحی‌های دشمن می‌ایستد.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه طرح ۲۰۳۰ هنوز پایان نیافته است، ادامه داد: یک بند از ۱۷ بند طرح ۲۰۳۰ آموزشی است و در حوزه‌های دیگر این طرح موریانه‌وار در حال عملیاتی شدن است.

وی با بیان اینکه قانون کاتسا معروف به “مادرتحریم‌ها” تصویب شد، افزود: اوضاع برجام را مشاهده می‌کنید و یک عده واداده در مقابل آمریکا تلاش دارند چهره این کشور را بزک و او را در ایران حاکم کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با تاکید براینکه عده‌ای جاده صاف‌کن آمریکا در کشور هستند، بیان کرد: متاسفانه در آموزش و پرورش یک سری حرکت‌هایی انجام و مشاورینی انتخاب می‌شوند که رسما دین ندارند و برای ۴۶۰ هزار دانش‌آموز استان البرز برنامه طراحی می‌کنند.

وی با بیان اینکه این افراد این کار را شفاف انجام نمی‌دهند، اضافه کرد: باید سطح نگرش دانش‌آموزان افزایش یابد و دشمن درصدد است تا به هر وسیله‌ای دین نمایشی را در مقابل دین اصلی قرار داده و آن را از بین ببرد.

امام‌جمعه کرج با بیان اینکه در زیارت عاشورا ظالم واقعی بیان شده، گفت: هر موسسه‌ای که برای ظلم تاسیس می‌شود کار سیاسی و فرهنگی نیز انجام می‌دهد و این افراد و موسسات درصدد این هستند که ابتدا مقام ولی را تضعیف و بعد ولی را “ترور شخصیت” کنند.

وی با بیان اینکه طرح سه مرحله‌ای و ده ساله غرب مهار، تغییر رفتار و در نهایت تغییر ساختار جمهوری اسلامی ایران است،  تاکید کرد: مقداری از این تغییر رفتار و مهار با حمایت برخی عناصر واداده داخلی و مسئولین انجام شده است که باید جوانان انقلابی مقابل این طراحی‌ها بایستند.

آیت‌الله حسینی همدانی با بیان اینکه آمریکا از جوانان انقلابی، ترس و از سلاح ایمان مردم ایران، خوف دارد، توضیح داد: افسون‌طلبی‌های آمریکا از قبل بوده و این روزها به اسم دیوانگی طرح‌های بسیار هوشمندانه‌ای را عمل می‌کنند و دیوانه خواندن این سیاست‌ها غلط است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا هرگز از مردم ایران راضی نمی‌شود، افزود: عده‌ای ساده لوح به آمریکا اعتماد می‌کنند و برعکس استعدادهای جوان انقلابی را از بین می‌برند.

آیت‌الله حسینی همدانی با بیان اینکه  آمریکا برای مذاکره درباره برجام موشکی و حقوق بشری در حال برنامه‌ریزی است، گفت: متاسفانه افرادی در آموزش و پرورش موریانه‌وار اعتقاد انقلابی را از بین برده و باید اتحادیه انجمن اسلامی و بسیج دانش آموزی با اتحاد و ایجاد شبکه منسجم در مقابل این حرکت بایستند.

وی اضافه کرد: باید افراد فعال در این اتحادیه انجمن اسلامی تکثیر شده و با سعه صدر و فضای باز افراد را جذب و نگهداری کنند.

امام‌جمعه کرج با اشاره به اینکه اسناد لانه جاسوسی آمریکا به صورت مطلب درسی باید در کتب قرار گیرد، خاطرنشان کرد: موضوعات انقلابی مانند شهادت نواب صفوی و مجاهدت شهید فهمیده نیز از درس‌ها حذف شد که نشان‌دهنده یک جریان موریانه صفت در آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه آمریکا به نام آزادی،  ولنگاری و لاابالی‌گری را ترویج می‌دهد، تاکید کرد: جوانان تعلیم یافته مکتب عاشورا از دشمن ترس نداشته و با اتحاد با بسیج دانش‌آموزی و فعالیت‌های مستمر و پویا در مقابل این حرکت‌ها می‌ایستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه باید چشم‌انداز مناسبی برای آینده اتحادیه انجمن اسلامی داشت، تصریح کرد: جریان‌سازی یکی از ماموریت‌های اتحادیه انجمن اسلامی است.

وی ادامه داد: برخی افراد در آموزش و پرورش سطح کشور و استان به دنبال توسعه روح بی‌تفاوتی و سکولار هستند که باید مراقب بود.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۹۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دانش آموزان برتر یزدی

محمدکاظم رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد  مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر گفت: با همت و همدلی دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت و تلاش دانش آموزان یزدی، استان یزد توانست برای سی امین سال پیاپی رتبه اول قبولی در کنکور سراسری را کسب کند.

وی افزود: همچنین دانش آموزان یزدی در کنار کنکور توانستند در مجموعه مسابقات کشوری پنج و هشت گانه دانش آموزی حائز رتبه برتر شوند. 

رحیمی نژاد اظهار داشت: تحقق اسناد چند ساحتی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، موضوع مهم و حرکتی روشن و دقیق است که تاکنون در استان در این زمینه اقدام شده و ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان های انقلابی است
  • تجلی حقوق بشر آمریکایی در برخورد وحشیانه با دانشجویان معترض
  • تحقق سند تحول آموزش و پرورش جدی گرفته شود
  • دانش‌آموزان ‌‌باید بدانند فلسفه مرگ بر آمریکا و اسرائیل چیست
  • ورود ۷۰ هزار معلم جدید به آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲
  • حدود ۳ هزار نفر جذب آموزش و پرورش البرز می شوند
  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است
  • ‌۱۰۵ هزار معلم جدید جذب آموزش و پرورش خواهند شد‌
  • تجلیل از دانش آموزان برتر یزدی