Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@14:51:04 GMT

اعتراض و تجمع جمعی از کارگران مقابل فرمانداری میانه

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۷۷۲۶۶

اعتراض و تجمع جمعی از کارگران مقابل فرمانداری میانه

منابع خبری میانا از اعتراض جمعی ازکارگران میانه به دلیل پرداخت نشدن معوقات قانونی و مزدی خود در مقابل ساختمان فرمانداری این شهرستان خبر می‌دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس اطلاعاتی که در اختیار خبرنگار میانا قرارگرفته، اجتماع تجمع آمیز مقابل فرمانداری طی روزهای گذشته به دلیل پرداخت نشدن معوقات قانونی و مزدی برخی کارگران شرکت تراو رس راه‌آهن آغازشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق آنچه یکی از کارگران این مجموعه اعلام داشته است، تاکنون حقوق ۳ ماه اخیر و ۱۱ ماه از معوقات بیمه‌ای بین سال‌های ۹۴ تا ۹۶  این کارگران پرداخت‌نشده است.

 

همچنین طی هفته‌های اخیر کارگران شرکت نسران که در پروژه تقویت‌ و ترمیم پل‌های راه‌آهن محور میانه-مراغه مشغول به کار هستند نیز به دلیل عدم پرداخت حقوق ۵ ماه خود از سوی این شرکت، اعتراض کرده و نسبت به دیرکرد حقوق خویش دست به اعتراض زدند.

 

پروژه مقاوم‌سازی‌ و ترمیم پل‌های راه‌آهن میانه-مراغه از سال ۹۳ به کارفرمایی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و پیمانکاری شرکت نسران آغازشده که هدف از اجرای این پروژه مقاوم‌سازی لرزه‌ای پل‌های قوسی‌سنگی‌و‌فلزی راه‌آهن محور میانه–مراغه است.

 

بدون شک کارگران از بدو پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تحت رهبری معمار کبیر انقلاب امام راحل در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌های انقلاب راهپیمائی‌ها، اعتصابات کارگری، بستن شیرهای نفت، جنگ تحمیلی و ۸ سال دفاع مقدس، دوران سازندگی کشور، توسعه اقتصادی نقش و سهم بسزایی داشته‌اند و شهدای گرانقدری تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند و امروز حق این است که در سرنوشت خویش و اداره امور کشور سهیم باشند و مسئولان با دید تکریم و احترام به آنان نگاه کرده و به مشکلات آنان رسیدگی کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۷۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت رژیم اسرائیل در تفلیس

برخی از دانشجویان و فعالان اجتماعی گرجستانی در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی تجمع کرده و بر علیه جنایات این رژیم در غزه اعتراض کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، گروهی از دانشجویان و فعالین اجتماعی گرجستانی عصر چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه با تجمع در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در تفلیس ضمن اعلام انزجار از جنایات این رژیم در نوار غزه، از فلسطینیان مظلوم  اعلام حمایت کرده و خواهان پایان اشغالگری در سرزمین فلسطین شدند.

معترضان پلاکاردهایی با مضمون "از نهر تا بحر فلسطین آزاد باید گردد" و "فریب قدرت نرم اسرائیل در گرجستان را نخورید" در دست داشتند.

این اولین تجمع اعتراضی در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در تفلیس طی دست کم یک دهه گذشته است.

رژیم صهیونیستی روابط نزدیک و نفوذ گسترده‌ای در گرجستان دارد.

تجمع حامیان و مخالفان قانون "ماموران خارجی" در تفلیسعلل، انگیزه‌ها و نتایج خیزش دانشگاهیان آمریکا ضد اسرائیل

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • اعتراض و تجمع حامیان فلسطین در دانشگاه‌های استرالیا
  • سوپرگل دیدنی شهاب زاهدی از میانه زمین خودی مقابل گامبا اوزاکا (فوکوئوکا 1-0 گامبا اوزاکا)
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت اسرائیل در تفلیس
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت رژیم اسرائیل در تفلیس
  • عکس/ دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب
  • جمعی از معلمان فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد