Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@03:26:20 GMT

حضور داور سپیدانی در لیگ سه کشور

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۷۷۶۲۲

حضور داور سپیدانی در لیگ سه کشور

برای نخستین باردرتاریخ داوری فوتبال شهرستان یک داورازسپیدان در لیگ سه کشوری سوت می زند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛جهانبازی درگفتگوباخبرنگارما اظهارداشت:فوتبال شهرستا سپیدان درکشورجایگاه بسیارخوبی دارد ولی به داوری طی چند سال گذشته اهمیت داده نشده است و سعی ما بر این است که داوران سپیدانی هم در کشور صاحب یک جایگاه خوبی بشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به موفقیت‌های بسیار زیاد داوری فوتبال شهرستان سپیدان درسال‌های گذشته گفت: تقریبا در همه دوره‌های لیگ برتر فوتبال نماینده‌ای از داوری شهرستان سپیدان در لیگ حضور داشته است.
جهانبازی افزود: ورزشکاران بزرگی از شهرستان سپیدان به فوتبال و فوتسال کشور معرفی شده‌اند و امیدواریم که این روند با همت خود داوران و با کمک هیأت فوتبال شهرستان واستان ادامه یابد.
یاسر جهانبازی متولد ۱۳۷۰ متولد شهرستان سپیدان ؛ داوری را از سال ۸۹ شروع کرده سال ۹۰ معرفی برای قضاوت در استان فارس سال ۹۲ معرفی برای قضاوت در لیگ جوانان و امید کشور و درمهرماه ۹۶ معرفی برای قضاوت در لیگ سه کشور با پشتکاربی بدیل انتخاب شد.

 وی کلاس داوری درجه سه رادرسال ۸۹  در شیراز و زیر نظر استاد صناعی مدرس فدراسیون فوتبال و درجه دو را درشهرستان اقلید و زیر نظر استاد سعید بطاحی و داوری درجه یک را زیر نظر داور بین الملی کشور استاد حیدر شکور گذراند و  هم اکنون  آماده حضور درکلاس ملی بالاترین درجه داوری در ایران می باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۷۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال داوری: گلی که آرسنال خورد درست بود! (عکس)‏

به گزارش ‌‎“‎ورزش سه‎”‎، آرسنال امروز در ورزشگاه خانگی‌اش، ‏استادیوم امارات، در هفته سی و ششم لیگ برتر میزبان بورنموث ‏بود و موفق شد حریف را 3-0 شکست دهد تا دو هفته مانده به ‏پایان فصل خیالش را از بابت صدرنشینی راحت کند. ‏

آرسنال که تیم برتر میدان بود در دقیقه 45 از روی نقطه پنالتی توسط ‏ساکا به گل رسید و در نیمه دوم هم در دقیقه 70 موفق شد با گل ‏تروسار از حریف 2-0 پیش بیفتد. ‏

اما سه دقیقه بعد از گل دوم آرسنال، بورنموث موفق شد توپ را وارد ‏دروازه توپچی‌ها کند و داور بازی، دیوید کوت، در تصمیمی جنجالی ‏این گل را مردود اعلام کرد و وی‌ای‌آر هم تصمیم او را پذیرفت. ‏

بعد از بازی بورنموثی‌ها و هواداران رقبای مستقیم آرسنال به شدت ‏علیه داور و وی‌ای‌آر موضع گرفته و می‌گویند این گل به شکلی ‏نادرست مردود شده است.‏

در دقیقه 73 بعد از یک ارسال به روی دروازه، داوید رایا خروج بدی ‏داشت. توپ دفع شده به کریستی رسید و شوت سرضرب و محکم او ‏به تیر افقی برخورد کرده و برگشت. سمنیو با یک والی این توپ ‏برگشتی را وارد دروازه کرد ولی داور در سوت خود دمید و نشان داد که ‏گل مردود است.

داور می‌گفت پیش از اینکه توپ اول به کریستی برسد سولانکه روی ‏داوید رایا مرتکب خطا شده است. بررسی تصاویر آهسته از زوایای ‏مختلف نشان می‌دهد برخورد خاصی بین سولانه و دروازه‌بان آرسنال ‏اتفاق نیفتاده و تنها در یک زاویه به نظر می‌رسد که بدن این دو ‏لحظه‌ای با هم تماس داشته است. ‏

دیگر خبرها

  • داور خوزستانی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • جنجال داوری: گلی که آرسنال خورد درست بود! (عکس)‏
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • داور قمی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • تجلیل از مقام معلمان در سپیدان
  • موفقیت داور خوزستانی در یک دوره بین‌المللی
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور