Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-در کارگروه بررسی وضعیت سفرهای زائران اربعین بر شناسایی تخلف‌های مربوط به گران فروشی بلیط تاکید شد و مقرر شد در صورت فروش بلیط گران تر از نرخ اعلام شده، مبالغ اضافه به مسافران بازگردانده شود.محمد جواد حشمتی معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در جلسه کارگروه تخصصی راه و شهرسازی معاونت حقوق عامه دادستانی کل کشور که به منظور بررسی وضعیت و مشکلات  سفرهای زمینی و هوایی زائران اربعین تشکیل شد بر ضرورت نظارت دقیق بر روند پروازها و حل و فصل مشکلات مربوط به تاخیر در پروازها تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظارت دقیق بر نحوه صدور و فروش بلیط پروازهای ویژه اربعین و مقابله با گران فروشی بلیط از دیگر محورهای مورد بحث در این جلسه بود.

در این جلسه بر ضرورت اطلاع رسانی بیشتر از نحوه فعالیت دفاتر و آژانس های فروش بلیط پروازهای ویژه اربعین و افزایش آگاهی زائران از شرایط پروازها و تلاش برای کاهش هرچه بیشتر تاخیر در پروازها تاکید شد.

معاون دادستان کشور خواهان ساماندهی هرچه بیشتر و مطلوب تر در خصوص نحوه مواجهه با مردم و زائرانی شد که سفرشان به دلایل مختلف به تاخیر می افتد.

حشمتی همچنین بر ضرورت اطلاع رسانی مستمر و دقیق از تعداد، نام و نشانی آژانس ها و دفاتر فروشنده بلیط پروازهای اربعین به منظور جلوگیری از ایجاد بازار کاذب خرید و فروش تاکید کرد.

در این جلسه مقرر شد نظارت و بازرسی بیشتری در خصوص دلایل تاخیر در پروازها همچنین جهت بررسی نحوه فروش بلیط و شناسایی تخلف های مربوط به گران فروشی آن صورت گیرد تا در صورت فروش بلیط های گران تر از نرخ اعلام شده، مبالغ اضافه به مسافران بازگردانده شود.

در این جلسه همچنین نحوه خدمات دهی به زائران حسینی در سفرهای زمینی بررسی شد و  با اعلام اینکه مشکل خاصی درخصوص انتقال زمینی مسافران اربعین وجود ندارد بر ضرورت نظارت دقیق و مستمر بر آن تاکید شد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۷۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دور فروش خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۳ + زمان دقیق

خودرو‌های برقی فعلا در سامانه عمومی عرضه خواهد شد و سپس در سامانه مخصوص خودرو‌های برقی عرضه خواهد شد.

با شورای رقابت صحبت‌هایی داشته ایم تا عرضه خودرو‌های برقی تسهیل شود.

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو وارداتی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به‌کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • اولین دور فروش خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۳ + زمان دقیق
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی