Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@23:51:05 GMT

سریال «برنا» در هرمزگان به پایان می رسد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۷۸۵۳۱

سریال «برنا» در هرمزگان به پایان می رسد

به گزارش خبرگزاری برنا، عباس رنجبر کارگردان سریال «برنا» گفت: تصویربرداری در لوکیشن های بروجرد، ساوه، همدان، ملایر، زنجان، رشت و مازندران به اتمام رسیده است و گروه برای ادامه کار به لوکیشن جنوب کشور یعنی بوشهر عازم شدند.

وی با بیان این که تاکنون ۹۰ درصد از این سریال تصویربرداری شده است، یادآور شد: کارهای اولیه تدوین مانند سینک آغاز شده است و تیم سازنده در مدت ۱۰ روز در استان هرمزگان اقامت خواهند داشت و پرونده «برنا» در همین استان بسته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه تلویزیونی «برنا» به کارگردانی عباس رنجبر و تهیه‌کنندگی پریوش کاشانی ۵ تیر در تهران کلید خورده بود.

‌این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و در خلاصه داستان آن آمده است: قصه آدم شدن و آدم ماندن... ن. جوانی جویای کار راهی سفری پر ماجرا می شود. ابتدای راه خام است و سری پر غرور دارد اما ذره ذره در سرزمین پهناور ایران جستجو می کند گاهی به کسوت یک ماهیگیر در می آید در حاشیه  خزر، گاه آهنگری پیشه می کند در شهری کوچک، گاه درودگر می شود و گاه کشاورز. در روند این سفر طولانی درگیر ماجراهای دیدنی می شود.

‌فریده سپاه منصور، محمودرضا قدیریان، آشا محرابی، سیاوش طهمورث، جمشید جهانزاده، فریده دریامج، نیلوفر پارسا، حمید غلامی، آیلین دائمی، سمانه حبیب پور و ایمان صفا از بازیگران اصلی سریال «برنا» هستند.

‌سایر عوامل سریال «برنا» عبارتند از نویسنده و کارگردان: عباس رنجبر، تهیه کننده، پریوش کاشانی، مدیر تصویر برداری، حسن سلطانی، دستیار اول تصویربردار، داود رهنما، برنامه ریز، یوسف روحانی، دستیار اول کارگردان، امین رنجبر، دستیاران تصویر: عباس قاسمی، امید راعی، جانشین تولید، عادل حبیب زاده، طراح گریم، مسعود رییس الساداتی، طراح صحنه، سعید همدانی، طراح لباس، مهناز خیرخواه، منشی صحنه، محمد محمدنژاد، دستیاران تصویر: عباس قاسمی، امید راعی، دستیار تدارکات، محمد شیری، سجاد قربانی صدابردار، محمدزمان ثانی، دستیار صدابردار، حامد حامی، مجریان گریم، سمیه حیدری، عطا عارفی راد، دستیار صحنه، حیدر کریمی، دستیار لباس، فرانک ظاهری، عکاس، عباس قاسمی، جلوه های ویژه بصری، علی خلیلی، گروه نویسندگان، علی احسانی، رضا حسن زاده و فهیمه حکمت اندیش، مجری طرح، موسسه هنری صدف فیلم، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای: علیرضا صفری.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۸۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداشت ادبیات، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش

محمد مهدی قاسمی مدیر شبکه آموزش سیما و علیرضا قزوه مدیر دفتر شعر و موسیقی و سرود با هم دیدار و گفتگو کردند.در این نشست به جایگاه ویژه میراث پرشکوه شعر فارسی که گنجینه بی نظیر معرفت واخلاق و زیبایی و معنویت است، جایگاه شایسته شعر در بخش‌های گوناگون، موسیقی ملی و آیینی و انقلابی در برابر ابتذال اشاره و در جهت تولید و ارتقاء آثار مرتبط و همکاری گسترده‌تر فی مابین بحث و گفتگو شد.

 قاسمی گفت: با عنایت به اهمیت زبان و ادبیات فارسی و ضرورت سیاست گذاری و برنامه ریزی در این خصوص و با توجه به اهداف، ماموریت‌ها و اولویت‌ها، شبکه آموزش سیما آمادگی دارد تا در خصوص ادبیات فارسی، شعر و موسیقی اصیل ایرانی هر گونه همکاری لازم با دفتر شعر و موسیقی و سرود و دیگر مجموعه‌ها و نهاد‌ها را به عمل آورد.

همچنین گسترش فرهنگ و ادبیات فارسی، بهره گیری از ظرفیت اقوام و موسیقی فولکلور و محلی، آواز، تصنیف و مناجات خوانی، ارتباط و تعامل با شبکه نوای موسیقی و شعر اداره کل، پایش و تولید برنامه‌های جدید، تخصصی و فاخر در این حوزه‌ها و آموزش صحیح و تخصصی شاعری، نویسندگی و برنامه ریزی برای تولید مشترک برنامه شیر و شکراز دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و گفتگو و در دستور کار طرفین قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • هوش مصنوعی ChatGPT دادگاهی می‌شود!
  • برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم 
  • پاسداشت ادبیات، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس