Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:52:31 GMT

مجروحان سانحه رانندگی حله به ایلام منتقل شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۸۰۰۴۸

مجروحان سانحه رانندگی حله به ایلام منتقل شدند

ایلام - ایرنا - نماینده وزارت بهداشت در ایلام گفت: مجروحان رانندگی سانحه تصادف رانندگی حله عراق که از مرز مهران به بیمارستان امام حسین(ع) مهران انتقال داده شده بودند به مرکز درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام منتقل شدند.

علیرضا محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مجروحان برای ادامه درمان بوسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان امام خمینی (ره) شهر ایلام منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: 12 مجروح سانحه تصادف عراق شب گذشته در مرز مهران تحویل اورژانس شد که پس از مداوای اولیه در بیمارستان امام حسین(ع) مهران به بیمارستان امام ایلام اعزام شدند.
به گزارش ایرنا، در جریان برخورد ون حامل زائران ایرانی با تریلی در حله عراق چهار نفر کشته و 12 نفر مجروح شدند.
حله در 227 کیلومتری مرز مهران در حد فاصل بغداد به کربلا قرار دارد.
مرز بین المللی و پایانه مرزی مهران در 95 کیلومتری جنوب باختری شهر ایلام در سال های بعد از سقوط رژیم بعث به کانون اصلی تردد زوار سوگوار حسینی تبدیل شد . درحالیکه سال گذشته 2 میلیون زائر عزادار حسینی اربعین برای شرکت در آیین های سوگواری و زیارت عتبات عالیات به کشور عراق سفر کردند تحلیل روند تردد زوار در چند روز اخیر نشان از افزایش بسیار زیاد ازائران اربعین امسال نسبت به پارسال می دهد.
تا کنون 358 هزار زائر اربعین از مرز مهران تردد کرده اند.
خبرنگار: معصومه امیدی** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
6032/6119

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۰۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا جزقاسمی ظهر چهارشنبه در بازدید از تاسیسات شرکت آبفای استان ایلام اظهار کرد: شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اجرای طرح‌های اساسی در پایداری آب شرب را به عنوان یک اولویت اصلی مد نظر قرار داده و سعی بر این است تا با تأمین اعتبار مورد نیاز به سرعت این طرح‌ها را اجرایی و عملیاتی کنیم.

وی ادامه داد: پروژه‌های ارزشمندی در حوزه آبرسانی استان ایلام اجرا شده که نیاز است نگهداری و بهره‌برداری از این پروژه‌ها به نحو مطلوبی محقق شود.

جزقاسمی خاطرنشان‌کرد: همچنین تمهیداتی اندیشیده شده تا با حمایت‌های لازم، پروژه‌های اولویت دار این استان تکمیل و در مدار بهره‌برداری قرار گیرند.

محمد محمدی، مدیرعامل آبفای استان، در جریان این بازدید گفت: اولویت شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، تأمین آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار شهرها و روستاها است که انتظار می‌رود در تأمین منابع و اعتبارات مورد نیاز در این حوزه همکاری‌های لازم انجام شود.

بازدید از ارتقا تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام، آبرسانی و تصفیه خانه آب شهرستان ملکشاهی، تاسیسات آبرسانی شهر مهران، پایانه برکت، سیستم پیش تصفیه فاضلاب پایانه مرزی مهران، قرارگاه و پارکینگ اربعین، چاه‌های "دشت محسن آب"مهران، و بازدید تاسیسات آبرسانی و تصفیه خانه فاضلاب شهر ایوان، از دیگر برنامه‌های این سفر دو روزه بود که مدیرعامل آبفای استان توضیحات لازم در خصوص هر پروژه را در زمان بازدید اعلام نمود.

علیرضا جزقاسمی، معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کشور در سفر دو روزه به استان ایلام به همراه مدیرعامل و معاونین آبفای استان از پروژه‌ها و تاسیسات امور آب و فاضلاب شهرهای ایلام، ملکشاهی، مهران و ایوان بازدید و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.

کد خبر 6094299

دیگر خبرها

  • اختلاف‌نظر درباره تصادف‌های پرماجرای تهران | نخستین قربانی؛ موسیقیدان مشهور یا روزنامه‌نگار معروف؟
  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در مهران
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی