Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نام نویسی از متقاضیان شرکت در آیین پیاده روی اربعین حسینی تا 16 آبان ماه سال جاری ادامه دارد.

پژمان نیک اقبالی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نام نویسی از متقاضیان شرکت در آیین پیاده روی اربعین حسینی در کهگیلویه و بویراحمد از یکم شهریور ماه سال جاری آغاز شده و تا 2 روز قبل از اربعین (16 آبان) ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین تمهیدات لازم برای تأمین زیرساخت‌ها و ابزارهای لازم در راستای خدمات بهینه به زائران پیاده روی اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و نجف اشرف توسط دستگاه‌های اجرایی انجام گرفت.
نیک اقبالی بیان کرد: 16 موکب به مدت 20 روز در مسیر تردد زائران شرکت کننده از استان در آیین پیاده روی اربعین حسینی مستقر شدند.
وی عنوان کرد: زمینه سازی برای استقبال از هشت هزار نفر فراهم شده، که پنج هزار نفر در «مرز شلمچه» و سه هزار نفر در «نجف اشرف» در سه وعده صبحانه، ناهار و شام پذیرایی می‌شوند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پذیرایی زائران از پنجم ماه صفر مصادف با سوم آبان ماه آغاز شد.
ستاد اربعین کهگیلویه و بویراحمد سال گذشته افزون بر 12 هزار نفر از مردم این استان را برای شرکت در آیین پیاده روی اربعین حسینی اعزام کرد.
خبرنگار: فهیمه قهرمانی**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
9868/6110

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075155 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند