Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر ،فخاریان در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: با احتساب پارک جنگلی، سرانه فضای سبز ما ۱۷ متر است یعنی از متوسط شهر تهران بالاتر هستیم اما بدون احتساب این پارک جنگلی، سرانه ما حدود ۵ متر است که زیر استاندارد شهر تهران قرار می‌گیرد.

وی افزود: در حوزه توسعه فضای سبز، بحث تملک اراضی را داریم که بسیار حائز اهمیت است ضمن اینکه ما پادگان جی و فرودگاه را داریم که اگر به خارج از تهران منتقل شوند، بخش قابل توجهی از آن می‌تواند به فضای سبز تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فخاریان با بیان اینکه که ۱۹۰ هکتار از پادگان شهید لشگری را برای بحث فضای سبز در اختیار قرار گرفته‌ایم، گفت: در سال‌های گذشته ۱۵۰ هکتار آن زیر کشت فضای سبز قرار گرفت وامسال ۴۰ هکتار آن را برای بحث فضای سبز در اختیار داریم.

شهردار منطقه ۹ با بیان این مطلب که پادگان جی در شرف جابجایی قرار دارد، گفت: ما بحث ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) را در این پادگان داریم و در حال حاضر بحث‌ها برای تملک اراضی در جریان است تا از آنجا به میدان فتح برسیم.

وی ادامه داد: ما سه معارض در این پادگان داریم؛ وزارت دفاع، نیروی زمینی ارتش و آموزش و پرورش؛ با این حال کارهای اجرایی ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) درون این پادگان در حال اجراست و تملک در حال پیگیری است.

شهردار منطقه ۹ در خاتمه تصریح کرد: اگرچه بحث تملک طولانی شده است، اما مشکل اصلی بحث تأمین منابع است و انشاءالله در صورت تأمین منابع تا آخر سال شاهد خروج پادگان جی و ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) خواهیم بود.

706

شهردار پادگان جی بزرگراه نمایشگاه مطبوعات نمایشگاه مطبوعات اراضی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۰۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده

سیدمرتضی سقائیان نژاد،شهردار قم  امروز یکشنبه نهم اردیبهشت در جلسه هیئت مدیره سازمان بهسازی، زیباسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر، در خصوص پروژه بهسازی قبرستان نو و احداث باغ مزار مشاهیر اظهار کرد: از ۱۳۲ مغازه اطراف قبرستان نو، بیش از ۹۰ درصد تملک شده و تا یک ماه آینده پروژه تکمیل و مغازه‌ها پاکسازی می‌شود.

وی افزود: دفن در قبرستان‌های داخل شهر ممنوع است و شهرداری منطقه باید این مسئله را کنترل کند.

شهردار قم با اشاره به طرح ایجاد باغ مزار مشاهیر و بازآفرینی محله آبشار قم نو تصریح کرد: پس از تصویب طرح توسط شورای اسلامی شهر قم در حوزه فنی، برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای طرح انجام می‌شود.

سقائیان‌نژاد اضافه کرد: اگر پختگی در طرح اجرای این طرح و نگاه بلندمدت وجود نداشته باشد، مجموعه مدیریت شهری زیر سوال می‌رود.

وی با اشاره به اینکه از مجموعه مدیریت شهری خواسته شده است تا با دقت و تلاش طرح‌های شهری را تکمیل کند، تاکید کرد: برنامه‌ریزی و مطالعات روی طرح‌ها مطابق چشم‌انداز و راهبرد‌ها انجام می‌شود.

شهردار قم در خصوص قبرستان وادی السلام گفت: اراضی‌های بین سازمانی در شهر قم همچون وادی سلام، قبرستان نو، پروژه شهید کاظمی و میدان تره‌بار میدان مطهری باید بررسی و برای آن تصمیم‌گیری شود.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه چندین پروژه در شهر بازآفرینی شده است، گفت: ۱۱ پلاک در حریم ریل راه‌آهن وجود دارد که باید تملک شود و به میدان سپاه برسد و در ادامه به بزرگراه امیر کبیر متصل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای