Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس ستاد ارتش روسیه از رایزنی با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران درباره همکاری‌های فنی و نظامی دو کشور و همچنین وضعیت کنونی سوریه خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، ژنرال «والری گراسیموف» رئیس ستاد ارتش روسیه صبح امروز در دیدار با سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران اظهار داشت: از دیدن شما و سطح همکاری‌های دفاعی-نظامی دو طرف خشنود هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درباره اهداف خود از سفر به ایران گفت: در این سفر مایل هستم درباره دو موضوع با یکدیگر مذاکره کنیم که وضعیت فعلی سوریه و همچنین همکاری‌های فنی و نظامی ایران و روسیه این موضوعات را شامل می‌شود.

گراسیموف در ادامه به مسابقات ارتش‌های جهان که در روسیه برگزار شد، اشاره و تصریح کرد: در این مسابقات تمامی شرکت‌کنندگان توانایی‌های ورزشی و نظامی خود را نشان دادند و این برای شرکت‌کنندگان جالب بود.

سرلشکر باقری نیز در این دیدار گفت: از من دعوت شده بود که در اختتامیه مسابقات ارتش‌های جهان حضور پیدا کنم؛ اما فرصت نشد؛ لذا امیدوارم در فرصتی مناسب بتوانیم در مسکو با یکدیگر مذاکره کنیم.

بر اساس این گزارش، طرفین در این دیدار درباره نحوه مقابله با تروریسم در جبهه‌های مختلف و تصمیم‌گیری جهت انجام مدیریت و هدایت مشترک صحنه دفاعی و امنیتی منطقه برای مبارزه قاطع با دخالت‌های قدرت‌های فرامنطقه‌ای رایزنی می‌کنند.

همچنین قرار است دو طرف در خصوص ارتقای سطح روابط دفاعی از جمله مسائل امنیتی، تحقیقی، صنعتی و آموزشی به جمع‌بندی‌های جدید برسند.

موضوعات دیگر از جمله مبارزه با تروریسم در سوریه و کمک به جبهه مقاومت از دیگر محورهای گفت‌وگوی طرفین است.

کارشناسان مسائل نظامی معتقدند این دیدار مهم به تهیه پیش‌نویس برای نگارش، امضا و ثبت تفاهم‌نامه‌های صنعتی و دفاعی منجر خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت ۱۷ اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآورشد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین تحولات اوکراین| هشدار ژنرال ناتو درباره امکان توقف حمایت نظامی غرب از کی‌یف
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • رئیس سیا نگران روابط ایران و روسیه شد/ برنز به ایران اتهام زد
  • شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیار خطرناکی پیش می‌رود
  • رئیس سیا: شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیار خطرناکی پیش می‌رود
  • رییس سیا: شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیار خطرناکی پیش می‌رود
  • رییس سیا: شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیاز خطرناکی پیش می‌رود
  • رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی: ما شکست خوردیم
  • هشدار درباره شکست کی‌یف بدون کمک نظامی غرب
  • تحولات اوکراین|هشدار درباره شکست کی‌یف بدون کمک نظامی غرب