Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری سبزالبرز به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان، مهدی میقانی در جلسه ساماندهی و هم‌اندیشی فعالیت انجمن‌های صنفی رانندگان استان، نقش فعالان حمل و نقل جاده‌ای به ویژه رانندگان را در خدمات‌رسانی به بخش‌های مسافری و باری استان به ویژه در ایام خاص همانند اربعین حسینی (ع) و طرح نوروزی، از شرکت‌های این مجموعه خواست که رعایت حق و حقوق آنان را سرلوحه تمام کارهای خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: این اداره کل نیز به عنوان یک دستگاه دولتی، رصد خدمات رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل را به جامعه هدف در دستور کار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان، ارائه آموزش‌های تخصصی رانندگان را از سیاست‌های کلان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور بیان کرد و ادامه داد: استفاده از ظرفیت شرکت‌ها برای این آموزش‌ها باعث می‌شود که این سیاست در قالب خاص خود قرار گیرد.

میقانی اضافه کرد: مطابق تفاهم‌نامه منعقده با سازمان فنی و حرفه‌ای، در حال اجرایی شدن این آموزش‌ها در استان هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به یازدهمین سال واگذاری خدمات این بخش به تشکل‌ها و انجمن‌های صنفی، اظهار کرد: یکسان‌سازی خدمات این شرکت‌ها برای به حداقل رساندن تناقضات موجود، سیاست جدیدی است که سازمان، اجرای آن را ابلاغ کرده است.

میقانی به گزارش تخلفات رسیده از برخی شرکت‌های حمل و نقل استان نیز اشاره‌ای داشت و گفت: نگاه بنیادی شرکت‌ها باید ارائه خدمات مطلوب به خدمات‌گیرندگان باشد.

وی متذکر شد: برای قانونمند کردن شرکت‌ها، برخورد قانونی با آنها خواهد شد.

در استان گلستان۲ انجمن کارگری رانندگان بخش مسافر و ۱۲ انجمن کارگری رانندگان بخش بارفعالیت می‌کنند.

منبع: سبز البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sabzalborz.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «سبز البرز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش سنگ در جاده کرج چالوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، سرهنگ پیمان کرمی گفت: مسافران باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.   وی گفت: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری  کنند.   کرمی افزود: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.   وی یادآورشد: همراه داشتن تجهیزات، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان است.

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی جهادگران فنی و حرفه‌ای به ۲۰۰۰ نفر در روستاها
  • افزایش توان ارائه خدمات فنی مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • احتمال ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه