Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@15:30:35 GMT

دستگیری اعضای باند سارقان جواهرات

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۸۳۶۵۹

دستگیری اعضای باند سارقان جواهرات

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان شیک پوش که در پوشش خیرین از افراد مسن طلا و جواهرات سرقت می کردند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهد سرهنگ ذبیح اله پهلوانی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از افراد مسن و پیرزن و سرقت جواهرات و طلاجات از سوی افرادی ناشناس با خودروهای گرانقیمت و چهره ای موجه، موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات از مال باختگان و بررسی صحنه های سرقت مشخص شد، اعضای باند سارقان حرفه ای با استفاده از خودروهای گرانقیمت و چهره ای موجه در پوشش افراد خیرّ به بهانه کمک به مستمندان با جلب اعتماد و سوء استفاده از غفلت مال باختگان، اقدام به سرقت جواهرات و طلاجات آنان می کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار داشت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند، پنج متهم به سرقت و مالخر از اعضای باند سارقان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی این افراد را دستگیر کنند.

سرهنگ پهلوانی از توقیف چهار دستگاه خودرو سواری سوناتا و پژو پارس در عملیات پلیسی خبر داد و افزود: در بازرسی از خودروی متهمان بیش از ۵۰۰ گرم انواع طلا و جواهر به همراه اسناد و مدارک هویتی و اسکناس های ۱۰۰ هزار ریالی و چک پول های ۵۰۰ هزار ریالی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اعتراف سارقان از کشف ۱۵ فقره سرقت تاکنون خبر داد و افزود: تحقیقات بیشتر پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد.

سرهنگ پهلوانی از شهروندانی که احتمالا از سوی این افراد مورد دستبرد قرار گرفته اند، خواست، برای شناسایی متهمان و اموال مسروقه و طرح شکایت به پلیس آگاهی استان واقع در ساری، بلوار پاسداران، جنب ترمینال غرب مراجعه یا با شماره ۲۱۸۳۵۵۶ تماس حاصل کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان با هشدار به شهروندان به ویژه افراد پیر و مسن از آنان خواست، به افراد غریبه اعتماد نکنند و از به همراه داشتن جواهرات گرانقیمت و در معرض دید قرار دادن آن در سطح شهر جدا خودداری کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۳۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تنکابن قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۴ سارق حرفه‌ای منازل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دیلمی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های ماموران به ۸ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تنکابن اعتراف کردند.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان