Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر بذری در گفت‌وگو با خبرنگار امتداد در اردبیل اظهار داشت: علی‌رغم این که بخش مسکن،کشاورزی و صنعت از بخشودگی جرائم تسهیلات و وام‌های دریافتی استفاده کرده‌اند متاسفانه سرمایه‌گذاران صنعت گردشگری و هتلداری کشور علی‌رغم ایجاد هزاران فرصت شغلی نتوانسته‌اند از بخشودگی جرائم استفاده کنند.

وی به پاره‌ای از مشکلات هتل‌ها درباره‌ تعرفه‌های بالای آب، برق و گاز و کوتاهی دولت در بخشودگی جرایم تسهیلات گردشگری و نیز اجرای نادرست درجه‌بندی و استانداردسازی در هتل‌ها پرداخت و گفت: با توجه به تبصره ۳۵ بودجه سال ۹۵ کشور اجرای بخشودگی جرائم تسهیلات امری لازم و ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازرس هیئت مدیره جامعه هتلداران کشور بیان کرد: از رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور درخواست داریم که در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران صنعت هتلداری و گردشگری کشور، موضوع بخشودگی جرائم و سودهای سرسام‌آور و هنگفتی را که بانک‌ها از سرمایه‌گذاران مطالبه می‌کنند از کانال مجلس و هیئت دولت پیگیری کند.

بذری با اشاره به قیمت‌های حامل انرژی و عدم شمولیت قانون هدفمندی یارانه‌ها به تاسیسات گردشگری بیان کرد: از زمان اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها صنعت گردشگری نتوانسته از یارانه‌های حامل‌های انرژی استفاده کند که نیاز است دولت در این خصوص تدابیر لازم را اتخاذ کند.

 مدیرعامل جامعه هتلداران استان اردبیل با اشاره به دستورالعمل ابلاغی سازمان در خصوص استانداردسازی مراکز اقامتی اظهار کرد: اجرای دستورالعمل استانداردسازی در مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری کشور مستلزم هزینه هنگفتی است که این موضوع بدون حمایت سازمان و دولت امکان پذیر نبوده و نیست.

وی ضمن درخواست از مونسان در خصوص بازبینی مجدد آیین نامه ایجاد اصلاح، تکمیل و درجه‌بندی تاسیسات گردشگری، با اشاره به ماده ۱۱ آیین نامه مذکور در خصوص درجه بندی تاسیسات گردشگری افزود: در تمامی کشورهای توسعه یافته دنیا درجه‌بندی مراکز اقامتی بر مبنای ستاره بوده و اجرای ماده ۱۱ آیین‌نامه تبعات مالی و حیثیتی برای مراکز اقامتی داشته و بهره‌برداران آن‌ها را با مشکلات متعددی روبه‌رو خواهد کرد.

بازرس هیئت مدیره جامعه هتلداران کشور لزوم ارائه تسهیلات ارزان قیمت به سرمایه‌گذاران صنعت گردشگری و هتلداری کشور و ایجاد مشوق‌های لازم را لازمه توسعه صنعت گردشگری و تجهیز و نوسازی مراکز اقامتی دانسته و خواستار حمایت همه جانبه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از فعالان صنعت گردشگری کشور شد.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۴۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز ایران با سرمایه‌گذاری ۶.۴ میلیارد دلاری
  • ورود پتروشیمی ها به بالادست نفت بازی برد_برد است
  • شرایط استرداد جرایم مالیاتی اعلام شد
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • سرمایه‌گذاری خارجی در گردشگری در دولت سیزدهم ۱۸ برابر شد