Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از رزمندگان و جانبازان حزب‌الله لبنان در سوریه و عراق با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم در باب جهاد در راه تعالی دین خدا اظهار داشت: احکام و ارزش‌های اسلامی همگی در یک رتبه نیستند و با هم اختلاف دارند و بالاترین ارزش در اسلام جهاد است چرا که عزت و قدرت اسلام در گرو جهاد در راه خداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اهمیت و جایگاه جهاد در راه خدا افزود: رزمندگان حزب‌الله لبنان و دیگر نیروهای جبهه مقاومت اسلامی با آگاهی و اعتقاد عظمت جهاد در راه خدا، به مبارزه و جنگ با عناصر تکفیری رفته‌اند.

مرجع تقلید شیعیان گفت: افرادی که به جهاد می‌روند به امید شهادت راهی جبهه‌های جنگ می‌شوند و اگر شهید هم نشوند بازهم پیروز و سعادتمند هستند و خداوند متعال ثواب شهادت را برای آن‌ها نیز نصیب می‌کند.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) تصریح کرد: خانواده‌های شهدا و رزمندگان نیز در اجر و ثواب شهدا سهیم هستند که چنین افرادی را در دامن خود پرورانده‌اند و اگر جهاد نیروهای مقاومت نبود امروز استکبار جهانی بر تمام این منطقه سیطره پیدا کرده بود چرا که هدف اصلی آن‌ها تسلط از نیل تا فرات است.

وی گفت: نیت و کارهای شما عبادت در راه خداست و نیروهای حزب‌الله لبنان نیز هدفی جز احیای ارزش‌های اسلامی ندارد و خداوند متعال نیز ثواب و اجر فراوانی را برای همه شما نازل خواهد کرد.

وی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم تصریح کرد: شکی نیست که مجاهدین راه خدا حبیب و محبوب خداوند هستند و امروز از دیدار تمام شما خرسند و خوشحال هستیم.

انتهای پیام/ت

 

 آیت الله نوری همدانی :بالاترین ارزش در اسلام جهاد است

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۴۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌ها فرزندان خود را با معارف الهی آشنا کنند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید مهدی میرباقری شاهرودی در یادواره شهدای روحانی شاهرود که بعد از ظهر شنبه در مدرسه قلعه برگزار شد، ضمن اشاره به اهمیت کسب معارف الهی، تاکید کرد: شناخت خدا موجب سعادت بندگان می‌شود.

وی خطاب به دستگاه‌های فرهنگی و مبلغان دینی و علما و طلاب، تاکید کرد: هر کس که دل مؤمنی را از شبهات پاک کند از هزار عابد شیعه و مؤمن بالاتر قرار خواهد گرفت.

منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان آتی با بیان اینکه خداوند تمام بنده‌های خود را آفریده تا خدایشان را بشناسند و به عظمت آن واقف شوند، تاکید کرد: علما در شناساندن اهمیت عبادت و عبودیت نقش مهمی دارند.

میرباقری شاهرودی با اشاره به رسالت خانواده‌ها در قبال فرزندان خود، گفت: خانواده‌ها فرزندان خود را با معارف الهی آشنا و اهمیت عبادت را برایشان تبیین کنند.

وی با بیان اینکه برترین راه در عالم راه بندگی و معرفت الهی است، تاکید کرد: سرچشمه و منشأ و آن نقشه راه رسیدن به معارف الهی همانا پیامبران (ص) محسوب می‌شوند.

عضو خبرگان رهبری از استان البرز همچنین با بیان اینکه مقام بندگی خداوند بسیار بزرگ است، گفت: آغاز راه معرفت پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) هستند.

کد خبر 6096675

دیگر خبرها

  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • خانواده‌ها فرزندان خود را با معارف الهی آشنا کنند
  • بزرگترین خدمت و جهاد خدمت به مردم است
  • آحاد جامعه باید در فرآیند تولید تمام حوزه ها سهیم باشند
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • سهمیه ۲۰ هزار نفری آموزش‌وپرورش در استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند