Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@08:45:37 GMT

نساجی برنده جدال تیم های مازنی با کرمانی ها

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۸۷۳۹۳

نساجی برنده جدال تیم های مازنی با کرمانی ها

به گزارش خبرنگارایرنا،در هفته یازدهم رقابت های فوتبال لیگ یک جام آزادگان که امروز چهارشنبه دهم آبان ماه برگزار شد، تیم های نساجی قائمشهر و خونه به خونه بابل نمایندگان مازنی ها در این رقابت ها حریف مس رفسنجان و گل گهر سیرجان نمایندگان کرمانی ها شدند.
در این هفته نساجی قائمشهر در ورزشگاه شهید وطنی میزبان تیم مس رفسنجان بود و توانست با گل های دقیقه 42، 45 و 65 ،امیر محمد عبادزاده و مجتبی محبوب مجاز و مجتبی بیژن مس رفسنجان را پشت سر بگذارد و برای چهارمین هفته متوالی در رده بالای جدول جا خوش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تک گل مس رفسنجان در دقیقه 46 در وقت اضافه نیمه اول از سوی حامد محمودی به ثمر رساند.
نساجی با این برد 23 امتیازی شد و در رده دوم جایگاهش را تثبیت کرد و مس رفسنجان نیز با این شکست با 13 امتیاز در یازده هفته از رقابت های فوتبال لیگ یک به رده دهم سقوط کند.
خونه به خونه بابل دیگر نماینده مازنی ها که هفته یازدهم میزبان گل گهر سیرجان دیگر نماینده استان کرمان بود نتوانست نتیجه ای بهتر از تساوی کسب کند.
خونه به خونه با کسب تک امتیاز این دیدار 17 امتیازی شد.
در رقابت های فوتبال لیگ یک 18 تیم حضور دارند که 2 تیم در پایان 34 هفته جدال به لیگ برتر صعود می کنند .
هم اکنون نفت مسجد سلیمان و نساجی قائمشهر بخت اول برای صعود به این رقابت ها تا هفته یازدهم محسوب می شوند.
خبرنگار: حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : محسن حسن نیا
6982/1899

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۷۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد راه نساجی را در پیش گرفت

به گزارش “ورزش سه”، فولاد خوزستان که در کمال ناباوری در منطقه خطر سقوط به لیگ دسته اول قرار گرفته، در ۵ هفته پایانی مسابقات تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا از این مهلکه جان سالم به در ببرد.

قرمز پوشان اهوازی در این راستا روز جمعه یک امتیاز ارزشمند را مقابل آلومینیوم در اراک کسب کردند و حالا تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا در مصاف با تراکتور بتوانند امتیاز کسب کنند و شانس خود را برای بقا افزایش بدهند.

فولادی‌ها در فاصله کوتاه تا دیدار با تراکتور در اهواز از هواداران خود درخواست کرده‌اند که در بازی روز دوشنبه به ورزشگاه بروند و به حمایت از تیم خود بپردازند.

بخش رسانه‌ای باشگاه فولاد با انتشار پوستری و با شعار “با هم رقبا را کنار می‌زنیم” امیدواری خود نسبت به موفقیت مقابل تراکتور در هفته بیست و ششم لیگ برتر را نشان داده است.

باشگاه فولاد همچنین برنامه‌های فرهنگی را برای مسابقه با تراکتور در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در نظر گرفته تا بتواند ورزشگاه اختصاصی و مدرن خود را پر از تماشاگر کند و با حمایت هواداران نتیجه مطلوب را به دست بیاورد.

فولادی‌ها در شرایطی به دنبال همدلی و اتحاد در جمع هواداران خود هستند که پیش از این نساجی مازندران این شرایط را برای طرفدارانش ایجاد کرد. باشگاه نساجی در بازی گذشته مقابل ذوب آهن چهار پرواز اختصاصی را از مازندران به اصفهان فرستاد تا جایی که هواداران نساجی در مسابقه تیمشان مقابل ذوب آهن توانستند تعداد بیشتری را از سکوهای ورزشگاه فولادشهر نسبت به گاندوها در اختیار بگیرند.

حالا باشگاه فولاد امیدوار است با حمایت هوادارانش بتواند روز جذابی را مقابل تراکتور در هفته بیست و ششم لیگ برتر رقم بزند و با کسب نتیجه مطلوب در آن مسابقه شرایط خود را برای بقا در مسابقات بهبود ببخشد.

دیگر خبرها

  • فولاد راه نساجی را در پیش گرفت
  • مورد عجیب برد نساجی در اصفهان
  • رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • داداش زاده: عالیشاه پرسپولیس را با اخراج کودکانه خود ۱۰ نفره کرد/استقلال بضاعتی بیش از این ندارد
  • امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم
  • فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت
  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان
  • رقابت بیش از ۲۱ هزار کرمانی درآزمون آموزش و پرورش
  • مس رفسنجان 0-0 گل گهر؛ گزارش زنده
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا