Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک ایران «جام شهید محسن حججی» از روز چهارشنبه دهم آبان ماه با حضور 16 تیم آغاز می شود. در هفته نخست لیگ دسته یک مردان هشت دیدار در شهرهای ارومیه، مهاباد، مریوان، نور، اردکان، سیرجان، تهران و قم برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم شهرداری جوان ارومیه که سال گذشته مقام سوم مشترک این رقابت ها را به دست آورد، در نخستین مسابقه گروه یک امسال به مصاف شهرداری قزوین می رود. نماینده ارومیه امید زیادی به شکست حریف در هفته نخست با استفاده از امتیاز میزبانی دارد تا شروع مناسبی در لیگ دسته یک امسال داشته باشد.

در دیگر مسابقه گروه نخست لیگ دسته یک، تیم مقاومت مهاباد نیز که سال گذشته به همراه شهرداری جوان در رتبه سوم مشترک قرار گرفت، به مصاف ملوان تهران می رود. تیم راه یاب ملل مریوان که برای نخستین بار در لیگ دسته یک به میدان می رود، در نخستین مسابقه خود در این رقابت ها میزبان کاله جوان است. نماینده دسته یک آمل در سال گذشته رتبه دهم به دست آورد و امسال برای بهبود جایگاه خود به میدان می رود.

چهارمین و آخرین دیدار گروه یک لیگ دسته یک در شهر نور برگزار می شود و بیمه رازی این شهر که امسال برای نخستین بار در این رقابت ها به میدان می رود، میزبان توپگاه بابلسر خواهد بود. این مسابقه شهرآورد استان مازندران محسوب می شود و حساسیت خاص خود را دارد.

چهار مسابقه دیگر هفته نخست لیگ دسته یک مردان در گروه دوم این رقابت ها پیگیری می شود که تیم صنایع اردکان میزبان لاستیک بارز کرمان خواهد بود. نماینده کرمان سال گذشته به جایگاه ششم این رقابت ها دست یافت و امسال به دنبال مقام بهتری در این مسابقات است. هفت دیدار هفته نخست لیگ دسته یک ساعت 16 آغاز می شود و تنها جدال دو تیم اردکان و کرمان ساعت 18 شروع خواهد شد.

گل گهرسیرجان تیم با سابقه والیبال ایران که سابقه نایب قهرمانی در لیگ برتر را نیز در پرونده کاری خود دارد، در نخستین مسابقه خود در لیگ دسته یک مردان به مصاف صنعت نفت آبادان می رود. گل گهر در سال گذشته رتبه یازدهم را به دست آورد. تیم های موسسه فرهنگی ورزشی پیروزی کیش و عقاب تهران سومین مسابقه هفته نخست و دومین دربی هفته نخست لیگ دسته یک را در شهر تهران برگزار می کنند. تیم پیروزی کیش بعد از مدت ها به والیبال برگشته است. اما عقاب تهران چند سالی در دسته یک سابقه دارد و سال گذشته نیز رتبه دوازدهم این رقابت ها را به دست آورد.

آخرین مسابقه هفته نخست لیگ دسته یک مردان در شهر قم برگزار می شود و کریمه این شهر میزبان شهروند اراک خواهد بود. کریمه در سال گذشته جایگاه چهاردهم را به دست آورد و امیدوار است رقابت های امسال را با شکست نماینده اراک و کسب جایگاه بهتری در مجموع مسابقات شروع کند.

برنامه کامل هفته نخست لیگ دسته یک مردان به قرار زیر است:

گروه اول:

ارومیه، ساعت 16: شهرداری جوان ارومیه – شهرداری قزوین

مهاباد، ساعت 16: مقاومت مهاباد – ملوان تهران

مریوان، ساعت 16: راه یاب ملل مریوان – کاله جوان

نور، ساعت 16: بیمه رازی نور – توپگاه بابلسر

گروه دوم:

اردکان، ساعت 18: صنایع اردکان – لاستیک بارز کرمان

سیرجان، ساعت 16: گل گهر سیرجان – پالایش نفت آبادان

تهران، ساعت 16: موسسه فرهنگی ورزشی پیروزی کیش – عقاب تهران

قم، ساعت 16: کریمه قم – شهروند اراک

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۹۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی

در حالی که توپچی‌ها تلاش می‌کنند تا در کورس قهرمانی لیگ برتر باقی بمانند، هواداران اسپرز بیش از هر چیز، از تیم خود انتظار دارند که مانع از موفقیت رقیب همشهری شوند. 

طرفداری | تاتنهام میزبان آرسنال است.

تاتنهام و آرسنال در مسابقه‌ای که انتظار می‌رود یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این هفته فوتبال انگلیس باشد، به مصاف هم می‌روند. رویارویی سبک شجاعانه آنژ پوستکوعلو با فوتبال آمیخته با هنر میکل آرتتا، انتظارات برای دیدن رقابتی نزدیک و تماشاگر پسند را بالا می‌برد. 

اطلاعات مسابقه تاتنهام و آرسنال روز و تاریخ برگزاری: یکشنبه ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ | ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۶:۳۰ ورزشگاه: تاتنهام هاتسپر تورنمنت: هفته سی و پنجم لیگ برتر داور: مایکل اولیور ترکیب احتمالی تاتنهام و آرسنال تاتنهام (۱-۳-۲-۴): ویکاریو | رومرو، فن ده فن، دیویس، پورو | هویبییرگ، بنتانکور | سون، مدیسون، کولوسفسکی | ورنر آرسنال (۳-۳-۴): رایا | وایت، سالیبا، گابریل، تومیاسو | پارتی، رایس، اودگارد | ساکا، تروسار و هاورتس

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر
  • صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی