Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تقابل دو نسل متفاوت از مربيان حاضر در ليگ دسته يک به تساوي رسيد.
به گزارش "ورزش سه"، خونه به خونه بابل در ديداري خارج از خانه برابر تيم گل گهر سيرجان متوقف شد. شاگردان نکونام که هفته گذشته موفق به شکست سياه جامگان و صعود به جمع 8 تيم نهايي جام حذفي شده بودند، در ورزشگاه اختصاصي گل گهر برابر شاگردان بگوويچ نتوانستند روند پيروزي هاي خود را ادامه دهند تا مجموع امتيازات اين تيم با اين تساوي به عدد 17 برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خونه به خونه در اين ديدار پرحاشيه که نيمه دوم آن 9 دقيقه وقت تلف شده داشت، يک گل آفسايد در نيمه دوم توسط حنفي به ثمر رساند؛ اما داور مسابقه اين گل را مردود اعلام کرد تا اين ديدار پرحاشيه با نتيجه تساوي بدون گل به پايان برسد.
بگوويچ که روند خوبي را اين روزها سپري نمي کند، در اين ديدار خانگي باز هم موفق به کسب پيروزي نشد تا يک قدم به اخراج از اين تيم نزديک شود. گل گهري ها با اين تساوي 14 امتيازي شدند و احتمالا اين هفته نيز ميان تيم هاي نيمه پايين جدول باقي خواهند ماند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید و سری این بازی‌ها ۱ بر صفر به نفع طبیعت شد.   جوردن استیون با ۴۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

دیگر خبرها

  • استون ویلا ۲ - ۲ چلسی/ کامبک آبی‌ها در ویلاپارک+ فیلم
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها
  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد
  • اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد