Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی احمدی رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه دومین هفته قرآن و عترت فارس امسال برپا می‌شود، گفت: در این هفته ٢٥ جشنواره فرهنگی، هنری با موضوع قرآن و عترت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ٧ شهرستان استان فارس میزبان جشنواره‌های این هفته هستند، افزود: شهرستان‌های شیراز، مرودشت، خرم‌بید، ارسنجان، رستم، جهرم و آباده به عنوان میزبانان این جشنواره‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی ادامه داد: جشنواره هنرهای نمایشی در دو بخش تئاتر صحنه‌ای و تعزیه در جهرم، جشنواره آوا و نغمات دینی در دو بخش سرود و تواشیح در شهرستان آباده، جشنواره داستان کوتاه و فیلم‌نامه نویسی در شهرستان خرم بید، جشنواره شعر قرآن و عترت به میزبانی شهرستان رستم، جشنواره هنرهای تجسمی در سه رشته نقاشی، خوشنویسی و نقاشی خط به میزبانی مرودشت، جشنواره صنایع دستی در دو رشته تذهیب و صنایع چوبی به میزبانی ارسنجان و جشنواره‌های فیلم و عکس رسانه‌های مکتوب و مجازی، پایان‌نامه و مقاله‌نویسی و مسابقات حفظ و تلاوت به میزبانی شیراز برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: جشنواره‌های داستان کوتاه و فیلم کوتاه، شعر، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، فیلم و عکس دارای موضوع ویژه شهدای مدافع حرم هستند.

احمدی اظهار داشت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در جشنواره‌های مذکور می‌توانند به آدرس http://www.quranfars.com مراجعه کنند.

رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس ، زمان برپایی دومین هفته قرآن و عترت فارس را هفته اول دی‌ماه امسال اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در جشنواره‌های مذکور تا 15 آذرماه مهلت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره‌ها ارسال کنند.
انتهای پیام/ر

جشنواره قرآن و عترت در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آخرین روز از گرامیداشت هفته زمین پاک و با هدف ترویج فرهنگ محافظت از محیط زیست و منابع طبیعی، جشنواره زمین پاک در شهرستان آستارا با حضور مسؤولان ارشد استانی و شهرستانی، دانش آموزان، دبیران و جوامع محلی در محل خانه محیط زیست پناهگاه حیاط وحش این شهرستان برگزار شد.

کد خبر 6090076

دیگر خبرها

  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا