Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، در پنجمین روز از هفته پدافندغیرعامل با شعار«جامعه سالم آماده در برابر تهدیدات نوین» همزمان با سراسر کشور مانور قطع یک ساعته برق در ۵۷ مرکز حساس و مهم استان قزوین اجرا شد.

این مانور به منظور کنترل آماده بکاری مولدهای مراکز و افزایش تاب آوری مراکز خدمات رسان توسط شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مانور تخلیه اضطراری با هدف آموزشی و ارتقای سطح آمادگی پرسنل ستادی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در مقابل مخاطرات طبیعی و انسان ساز در حوزه ستادی این شرکت برگزار شد.

 این مانور که با اجرای دوره های توجیهی و آموزشی و با اهداف پدافند غیر عامل برای کارکنان ستادی این شرکت همراه بود با انجام نمادین دود در طبقه ششم ساختمان و اعلام تخلیه اضطراری ساختمان آغاز شد و بعد از تخلیه اضطراری ساختمانها مهار بحران توسط نیروهای آتش نشانی صورت گرفت.

 در ادامه مانور همایش آموزشی رعایت اصول ایمنی درآتش نشانی با حضور اساتید آتش نشانی در محل سالن اجتماعات برگزار گردید

سعید بهادیوند چگینی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در این همایش گفت: با برگزاری دوره های تخصصی و افزایش آماد گی همکاران می توان توانمندی کارکنان را در زمان وقوع حوادث و بروز مخاطرات در ساختمان و اجرای تخلیه اضطراری افزایش داد تا امدادرسانان با سهولت و سرعت وارد عملیات شو. ند.

وی بیان کرد: نظام مهندسی ساختمان برای ساختمانهایی که مجهز به کپسول آتش نشانی هستند مجوز پایان کار صادرمی کند که این امر موجب ایمنی ساختمانها می شود.

 در ادامه مددخانی مدیر عملیات آتش نشانی در خصوص شناخت انواع حریق، عمل وقوع آتش سوزی، شرح حوادث رخ داده، آشنایی با انواع خاموش کننده ها، رعایت اصول ایمنی در زمان وقوع آتش و نحوه مهار در منازل و محیط کاری را تشریح کرد.

true برچسب ها : سعید بهادیوند چگینی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین مانور ایمنی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۸۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ و نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده طی فروردین سال جاری خبر داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی فروردین سال جاری، ۴۷ هزار و ۵۹۷ مورد تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی برقرار و ۳۲۱ مورد گشت ایمنی انجام و ۳۴۸ دستگاه اطفائیه در مناطق مختلف مستقر شده است.

وی افزود: در این بازه زمانی، شاهد به وقوع پیوستن ۴۰۹ مورد حادثه بوده‌ایم و ۹۷۲ مورد عملیات شامل امدادرسانی به آتش‌سوزی‌ها و عملیات‌های امداد و نجات توسط مأموران این سازمان پوشش داده شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به رخداد ۳۶۸ مورد حریق در فروردین سال جاری تصریح کرد: در مدت زمان مذکور، ۱۹۵ خدمت ایمنی ارائه شده و با تلاش مأموران آتش‌نشانی، ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده نجات یافته‌اند.

کد خبر 750824

دیگر خبرها

  • شهری عجیب با شهروندانی در یک ساختمان! (+عکس)
  • برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می گیرد
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • ارتقاء ایمنی اهالی رشت با آموزش در پارک‌ها و بوستان‌ها
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه