Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نيروهاي ارتش سوريه و همپيمانانشان همچنان به عمليات خود براي آزادسازي کامل مناطقي در شهر ديرالزور که همچنان در اشغال تروريست‌هاي داعشي است، ادامه مي‌دهند به طوري که مناطق تحت اشغال داعش به 20 درصد کاهش يافته است. به گزارش خبرنگار خبرگزاري تسنيم در ديرالزور، ارتش سوريه و همپيمانان عمليات خود در داخل شهر ديرالزور عليه گروه تروريستي داعش را گسترش داده‌اند به طوري که منابع ميداني تاکيد کرده‌اند مناطق تحت اشغال داعش از 50 درصد به 20 درصد کاهش يافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اين گزارش، نيروهاي ارتش سوريه و همپيمانان، محله‌هاي «الکنامات، المطار القديم، والرصافة» در شهر ديرالزور را آزاد کردند، همچنين ميدان غسان عبود از سمت محله العمال در مرکز شهر را هم به کنترل خود درآوردند تا عرصه بيش از پيش بر تروريست‌هاي داعشي در محله‌هاي الحميديه و الرشديه تنگ‌تر شود.

يک منبع ميداني به تسنيم گفت نيروهاي ارتش و متحدان در حال حاضر به سمت خيابان التکايا و محله الشيخ ياسين در سايه درگيري‌هاي شديد با تروريست‌هاي داعشي پيشروي مي‌کنند.
اين منبع افزود پيشروي ميداني ارتش و همپيمانان با پشتيباني گسترده نيروي هوايي و يگان توپخانه در سايه استحکامات و تونل‌ها و خاکريزهايي که گروه تروريستي داعش در جريان اشغال محله‌هاي ديرالزور ايجاد کرده است، صورت مي‌‌گيرد و نيروها توانستند خطوط دفاعي اول داعش را پس از آزادسازي محله المطار القديم در هم بکشنند و خط دفاعي قوي در منطقه ايجاد کنند تا عمليات آزادسازي کامل شهر را تکميل کنند.
از سوي ديگر پيشروي نيروهاي ارتش سوريه و همپيمانان آنها در محور ايستگاه دوم در امتداد مرزهاي عراق و سوريه همچنان ادامه دارد به طوري که اين نيروها به 50 کيلومتري شهر البوکمال رسيدند که آخرين دژ گروه تروريستي داعش در شرق سوريه قلمداد مي‌شود.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۸۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه خود اعلام کرد که واحدهای بخش غرب نیروهای مسلح روسیه ۹ حمله ارتش اوکراین را دفع کردند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که واحدهای یگان جنوب روسیه، دو منطقه جدید در دونتسک را آزاد کردند و موفق به بهبود مواضع خود در این محور شدند.

بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، در درگیری در محور غرب، ارتش اوکراین بیش از ۲۵۵ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که واحدهای شرق نیروهای مسلح روسیه، با بهبود موضع نظامی خود در این منطقه دو تانک ارتش اوکراین را نیز منهدم کردند. اوکراین حدود ۸۲۵ نیروی نظامی خود را از دست داد.

کد خبر 6090206

دیگر خبرها

  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • تصویربرداری ۹۵ درصد از اراضی کل کشور توسط ماهواره پارس
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • از نقشه‌های آمریکا با خبر هستیم
  • نبردی که تکلیف پیروز جنگ در شرق اوکراین را مشخص می‌کند/ چاسیویار؛ شهری که کلید دونباس را به کرملین تقدیم می‌کند +نقشه و تصاویر