Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان (انارک) - ایرنا - سخنگوی هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت نهاجا با موفقیت آمیز توصیف کردن عملکرد خلبانان و کارکنان فنی شرکت کننده در هفتمین رزمایش اقتدار هوایی حریم ولایت نیروی هوایی ارتش گفت: به تمامی اهداف از پیش تعیین شده این رزمایش رسیدیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، امیر سرتیپ دوم خلبان مسعود روز خوش روز چهارشنبه در آخرین روز برگزاری این رزمایش در جمع خبرنگاران افزود: پایان کامل رزمایش زمانی خواهد بود که همه جنگنده بمب افکن ها و هواپیماهای ترابری و سوخت رسان به پایگاه های اصلی خود برگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به دستاوردهای این رزمایش گفت: آموزش های داده شده به خلبانان که توسط اساتید پیشکسوت نهاجا در سال های گذشته انجام شده بسیار مثبت ارزیابی شد و این ارزیابی در خصوص کارکنان آمادی و نگهداری وتعمیر هواپیما هم همین منوال بود.
سخنگوی هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت هوایی نیروی هوایی ارتش
افزود: ما در این رزمایش با موفقیت موشک ها، بمب ها و تسلیحات کاملا بومی و بهینه شده را تست عملیاتی کردیم.
امیر سرتیپ دوم خلبان روز خوش در ادامه با ابراز رضایت از نتایج حاصل شده از پدافند غیر عامل در نبردهای همطراز و ناهمطراز اظهار داشت: اجرای موفق طرح های جنگ نوین در تک های شیمیایی که بعضا در نبردهای غیر متعارف استفاده می شود از دیگر دستاوردهای این رزمایش بود.
وی ارتقا توان عملیاتی نیروی هوایی ارتش را به عنوان نیروی مستقل در جنگ های نا متقارن را از دیگر دستاورد این رزمایش عنوان کرد و ادامه داد: در این رزمایش از انواع پهپاد وهواپیماهای بدون سرنشین به منظور بمباران، ورود در صحنه عملیات و تهیه نقشه و عکس های هوایی به منظور پشتیبانی از نیروهای سطحی استفاده شد.
امیر سرتیپ دوم خلبان روز خوش، سوخت گیری هوایی در ارتفاع پست به منظور بمباران برد بلند و نفوذ در عمق دشمن را از دیگر دستاوردهای رزمایش عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، مرحله اصلی و عملیاتی هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، صبح روز گذشته (سه شنبه ) با رمز مقدس یا ابوالفضل العباس (ع) در منطقه عمومی اصفهان با مشارکت تمامی پایگاه های شکاری و ترابری نیروی هوایی ارتش و با محوریت پایگاه هشتم شهید امیر سرلشکر خلبان عباس بابایی اصفهان آغاز و تا عصر امروز چهارشنبه ادامه داشت.
اجتمام(3)*7029**1569/ 2093 **خبرنگار: فرهاد شرف پور **انتشار: علی حبیبی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۹۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق

امیر سرلشکر موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‍‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود:  این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی با شکرگزاری به درگاه احدیت  و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را  هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و  خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‍‌ کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد
  • تعیین حریم مشهد با طرقبه شاندیز در انتظار ابلاغ وزارت کشور
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • عکس | بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق