Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، علی فتح الله‌ زاده، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در رابطه با وضعیت کنونی استقلال اظهار کرد: استقلال بیش‌تر مشکل مدیریتی دارد تا مشکل فنی. منظورم از مشکل مدیریتی فقط شخص مدیرعامل نیست، مجموعه استقلال چون هم‌گون نیستند این مشکلات برایشان پیش آمده است. مدیرعامل بدبخت می‌شود و نمی‌تواند تیم را جمع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر کدام از اعضای هیات مدیره یک صحبتی می کند. استقلال به کادر مدیریتی همگون نیاز دارد.

 

او در پاسخ به این سوال که افتخاری ادعا دارد که از زمان مدیریت شما بدهی‌هایی روی دوش باشگاه استقلال مانده است، آیا این ادعا را قبول دارید؟ گفت: من ۱۰ سال مدیرعامل بودم. آن چیزی که مهم است این است که من بدهی باقی نگذاشتم. من ایشان را دعوت می‌کنم کهذمناظره‌ای در این مورد برپا کنیم تا مردم بفهمند چه کسی دروغ می‌گوید و چه کسی راست می‌گوید.

 

او در ادامه گفت: بعد از این که من از استقلال رفتم باشگاه بدهی داشت ولی این بدهی‌ها برای زمان من نبود. این‌ها بدهی‌های انباشته شده‌ای بود که مدیران قبلی به جا گذاشتند. من سه سال آخری که در استقلال بودم هیچ بدهی باقی نگذاشتم.

 

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال اضافه کرد: من روز آخری که آمدم ۲۴ میلیارد تومان هزینه داشتم که در آن سال هم در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کردیم. با این همه طبق قراری که ما با وزارت ورزش داشتیم ۵۰ درصد هزینه‌ها به عهده من بود و ۵۰ درصد هزینه‌ها بر عهده وزارت ورزش. سهم من ۱۲ میلیارد تومان بود ولی من ۱۷ میلیارد تومان را آوردم یعنی ۵ میلیارد تومان اضافه‌تر. یک سال قبلش هم وزارت ورزش سهم خودش یعنی ۸ میلیارد تومان را پرداخت نکرد و دو سال قبل از آن هم شش یا هفت میلیارد تومان نداد، این بدهی‌های سازمان تربیت بدنی است نه من.

 

او در رابطه با بدهی‌های کنونی باشگاه استقلال اظهار کرد: در زمان مدیریتم ما به بازیکن‌ها عزت و احترام می‌گذاشتیم. ما چک خودمان را به بازیکنان می‌دادیم تا اگر بدهی دارند نروند شکایت کنند. همین الان هم اگر این آقایان جرات کنند که چک خودشان را بدهند بازیکنان دیگر شکایت نمی‌کنند.

 

فتح الله زاده ادامه داد: من هنوز هم سر آن چک‌هایی که به بازیکن‌ها دادم درگیر هستم. من به خاطر آن چک‌ها ممنوع المعامله هستم و بانک دیگر به من دسته چک نمی‌دهد، من به خاطر استقلال این کارها را کردم چون استقلال عشق من بود. اگر وزیر ورزش از من بخواهد ظرف پنج روز بدهی‌های باشگاه استقلال را جمع می‌کنم البته طبق همان حرف‌هایی که ایشان زدند یعنی ۴۰ درصد پیش پرداخت کنند و باقی‌اش را سه ماهه پرداخت کنند. من این حرف‌ها را در خبرگزاری مهم  کشور می‌زنم.

 

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: لطفا کمی صادق و با انصاف باشید. روزی که من باشگاه را تحویل گرفتم سازمان برنامه و بودجه ارزش باشگاه استقلال را ۳۵ میلیارد تومان ارزیابی کرده بود اما امروز این باشگاه ۴۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد. این افزایش سرمایه را ما آوردیم، زمین کمپ استقلال زمان ما خریداری شد. این کمپ حالا ۲۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد.

 

ایسنا

451

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۹۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد

هلدینگ خلیج فارس‌ محدودیتی برای مدیرعامل باشگاه استقلال ایجاد نکرده است.

طرفداری | با پیگیری مدیرعامل استقلال و مساعدت مدیرعامل مالک جدید این باشگاه، 15درصد مطالبات بازیکنان تیم پرداخت شد.

با پیگیری و مساعدت مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، بازیکنان استقلال پیش از دیدار با تراکتور شارژ مالی شدند. در جلسه مدیران باشگاه با عبدالعلی علی‌عسکری پیشنهاد پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات اعضای تیم توسط مدیرعامل ارائه شد.

خطیر در این جلسه اعلام می‌کند با توجه به اینکه بانک شهر مبلغی را به بازیکنان پرسپولیس پرداخت کرده، بهتر است مالک جدید استقلال نیز این کار را انجام بدهد تا قبل از بازی حساس و مهم مقابل تراکتور، انگیزه و روحیه تیم بالاتر برود.

احمد شهریاری نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال، توصیه می‌کند این پول پس از بازی پرداخت شود تا بازیکنان قبل از بازی درگیر مسائل مالی نشوند. بااینحال مدیرعامل استقلال با پیگیری مستقیم از طریق علی‌عسکری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، پرداخت ۱۵ درصد مطالبات اعضای تیم را پیش از بازی با تراکتور، عملی می‌کند.

همچنین براساس پیگیری‌ها مشخص شد، هلدینگ خلیج فارس‌ محدودیتی برای مدیرعامل باشگاه استقلال ایجاد نکرده است و آن‌ها با نظارت شهریاری در جلسات هیات مدیره، به کارشان ادامه خواهند داد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  •  تغییر نام استقلال مشکل‌ساز می‌شود؟
  • آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل ساز می شود؟
  • آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟
  • مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور