Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@13:52:02 GMT

ساسان انصاری پرتلاش اما بی ثمر

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۸۹۳۸۴

ساسان انصاری پرتلاش اما بی ثمر

ساسان انصاری که فصل گذشته مدعی آقای گلی لیگ به همراه مهدی طارمی بود، در لیگ هفدهم تا حالا خرید ناموفقی برای طلایی پوشان بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ویسی در سپاهان فصل گذشته را با پدرو هنریکه در خط آتش آغاز کرد؛ ولی نمایش های ضعیف این مهاجم برزیلی باعث جدایی او در پنجره نیم فصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود حسن زاده مهاجم سابق ذوب آهن جایگزین او شد و نمایش های خوبی تا پیش از مصدومیت ارائه داد. با مصدومیت حسن زاده کرانچار چند مهاجم را مدنظر داشت و در نهایت ساسان انصاری به عنوان گزینه ای مناسب از فولادخوزستان راهی اصفهان شد.

انصاری در ۲ دیدار ابتدایی فصل غائب بود؛ اما در ادامه‌ اگرچه همواره یکی از بازیکنان مورد علاقه کرانچار بوده، هنوز نتوانسته وظایفی که از یک مهاجم هدف انتظار می رود را در زمین اجرا کند.

البته ساسان انصاری در تمام دیدارهایی که وارد زمین شده، با تمام وجود برای تیمش تلاش می کند؛ اما استرس و فشار بالایی که روی تمام بازیکنان تیم وجود دارد و گاها بدشانسی، باعث شده تا تلاش‌های انصاری حداقل تا پایان هفته یازدهم تقریبا بی ثمر باشد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۹۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند روز دوشنبه دهم اردیبهشت در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدومیت هفت نفر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس، محمود شمسی‌پور اظهار کرد: تصادف دو خودروی سواری سمند روز دوشنبه دهم اردیبهشت، در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدومیت هفت نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: هفت مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب جهت انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بروجن انتقال یافتند.

کد خبر 749147

دیگر خبرها

  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • خبر خوب برای سپاهان؛ رضا اسدی به الکلاسیکو می‌رسد
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد
  • موفقیت واحدهای تولیدی در گرو کارگران ماهر و پرتلاش آن است
  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت