Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اتفاقات عجيب باشگاه نفت ادامه دارد، تيمي که حذفش از ليگ قهرمانان آسيا قطعي به نظر مي رسد.
به گزارش خبرگزاري آريا ، باشگاه نفت در مسيري افتاده است که سرانجام خوشي نخواهد داشت. بدهکارترين باشگاه ايراني هنوز به طور شگفت انگيزي در ليگ برتر به ميدان مي رود اين در حالي است که بدهي هاي اين باشگاه از مرز 17 ميليارد تومان هم گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفت ديگر آسيايي نخواهد بود مگر اينکه معجزه اي رخ دهد. اما بد نيست نگاهي به اتفاقات اخير اين باشگاه پر از حاشيه بيندازيم:
پلان اول: تصميم گيري در رستوران معروف
جهانيان به رستوران معروف (....) مي رود. حميد درخشان چند هفته پيش رسما به عنوان سرمربي باشگاه انتخاب شده و حتي قرارداد هم بسته است. او در رستوران که افراد زيادي از باشگاه را دعوت کرده مي گويد ميخواهد سرمربي را تغيير بدهد و علي کريمي را بياورد. از حاضران مي پرسد چه کسي موافق حضور علي کريمي است؟ تقريبا همه دست خود را بالا مي برند. و اين چنين شد که علي کريمي جانشين حميد درخشان مي شود. مي گويند فرزاد حسني و دو هنرپيشه هم به طور همزمان در آن رستوران حضور داشته و شاهد ماجرا بوده اند. بيژن تاجيک فردي که قبلا تلاش مي کرد مقدمات انتقال نفت به انزلي را فراهم کند نيز حضور داشت.
پلان دوم: گزينه مربي گري با يک رزومه عجيب
خوب مي دانيد در کمتر از يک ماه نظر جهانيان دوباره تغيير مي کند. علي کريمي را با استناد به يک پيامک کنار مي گذارد. او مي خواهد «پژواک کرم پور» مربي دو رگه ايراني و آلماني را به نفت بياورد. مي گويند کرم پور رزومه اي قوي دارد. اما حتي يک جستجوي ساده در گوگل نشان مي دهد آنطور هم نيست که جهانيان مي گويد. کرم پور در ليگ منطقه اي آلمان فقط مربي گري کرده است.
پلان سوم: اتوباني به سمت لاليگا
جهانيان قصد تيمداري در فوتبال دارد اما به اين کار وارد نيست. اين مي شود که در يکي از مصاحبه هايش مي گويد مي خواهم براي باشگاه نفت اتوباني به سمت لاليگا باز کنم. يکي از بازيکنان سابق تيم نفت مي گويد او هميشه اينقدر فضايي و رويايي صحبت مي کند اما حتي نمي داند لاليگا چيست و اصلا مشخص نيست اتوباني به سمت لاليگا چه معنايي دارد.
پلان چهارم: من شما را نمي شناسم!
عليرضا بيرانوند گلر پرسپوليس که از باشگاه سابقش يعني نفت طلب دارد با جهانيان که حالا مالک جديد باشگاه است تماس مي گيرد اما جهانيان او را که دروازه بان پرسپوليس و تيم ملي است نمي شناسد. بيرانوند عصباني مي شود و خود را به طور کامل معرفي مي کند. اما باز هم جهانيان او را نمي شناسد. بيرانوند عصباني و دلخور خداحافظي مي کند و به تماس پايان مي دهد.
پلان پنجم: کودتا قبل از ديدار با استقلال
جهانيان درگير پيدا کردن اسپانسر است. باشگاه در بدهي غرق شده است. يک روز قبل از ديدار با استقلال بازيکنان تصميم مي گيرند بازي نکنند. آنها حتي به هتل هم نمي روند. اما خواهش و تمناها باعث مي شود فعلا کوتاه بيايند. جهانيان به تمام بازيکنان پيام مي دهد به دفتر من بياييد. دفتر کجاست؟ جايي در يک گاراژ صافکاري! جايي نزديک مغازه اي که محسن بنگر به عنوان کافي شاپ آنجا را کرايه کرده است. جهانيان در اين دفتر عجيب و غريب از بازيکنان ميخواهد باز هم صبر کنند.
پلان ششم: يک اتفاق بي سابقه
نفتي ها مقابل استقلال به ميدان مي روند. روي پيراهن تيم هم که نوشته بود: «نفت طلاييه، آسياييه»! يکي ديگر از مسئولان باشگاه نفت مي گويد پرسپوليس و استقلال و ديگر تيم هاي ايران هم به آسيا مي روند اما چه زماني بر روي پيراهن خود چنين چيزي را نوشته اند؟ آيا شما نمونه چنين اتفاقي را در دنيا ديده ايد؟
پلان هفتم: جمع آوري پول براي خريد تغذيه
مشکلات يکي پس از ديگري ادامه دارد. باشگاه نفت که با آن شعار روي پيراهن ادعاي حضور در آسيا را دارد حتي نميتواند تغذيه بازيکنانش را فراهم کند. در اتوبوس از بازيکنان پول جمع آوري مي کنند تا تغذيه خريداري شود.
پلان هشتم: به همه جا بدهکار
نفت به همه جا بدهکار است. چيزي که قبلا بارها هم گفته شده است. به رستوران، به شرکت هاي مختلف و به افراد حقيقي و حقوقي. اين تيم روز گذشته با پيراهني که روي آن عبارت نفت آسيايي ديده مي شد به ميدان رفت اما به نظر مي رسد اين باشگاه در آينده اي نزديک حتي نفت ليگ برتري هم نمي تواند باشد!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مردمی اصغر جهانگیر در حرم شاه عبدالعظیم حسنی

سخنگوی قوه قضاییه امروز پس از نماز ظهر و عصر با حضور در شبستان امام خمینی حرم شاه عبدالعظیم حسنی مستقیم به درخواست‌های مراجعان پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، اصغر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در این دیدار مردمی که با همراهی معاون فرماندار شهرری، دادستان شهرری، رییس دادگستری شهرری، رئیس بهزیستی شهرری، شهردار شهرری و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک شهرری انجام شد، به طور موردی با مراجعین گفت‌وگو و دستورات لازم برای بررسی پرونده‌های آنها صادر کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و استقلال
  • اظهارات عجیب جواد نکونام درباره اتفاقات باشگاه استقلال
  • نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند
  • عکس| فرزاد حسنی و امید حاجیلی در مافیای شبکه نمایش خانگی
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • دیدار مردمی اصغر جهانگیر در حرم شاه عبدالعظیم حسنی
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • ببینید | اتفاقات عجیب و ترسناک جهان تا سال ۲۰۲۴