Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ امام خمینی(ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی سالها پیش آمریکا را شیطان بزرگ خوانده و از نقش مخرب این کشور در جهان سخن به میان آوردند و بیان کردند که ایران هیچ نیازی به این کشور جنایتکار نداشته می‌تواند راه خود را با تکیه بر توان داخلی پیدا کند که البته، اکنون جوانان کشور علت سخنان دیروز امام(ره) را به تمام وجود لمس کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   دور اندیشی بنیانگذار فقید انقلاب + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۱۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور گفت: شهدا قهرمانان تاریخ و الگوی ایستادگی هستند و پاسداری از آرمان شهدا امری مهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حجت الاسلام عبدالحسین معزی با تاکید بر اهمیت جایگاه شهدا، آنان را قهرمانان تاریخ و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت برشمرد و اظهار کرد: پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی و حفظ آرمان‌های بلند و تمدن‌ساز شهدا در ایران اسلامی ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه انسان برای سعادتمندی در دنیا و آخرت نیازمند الگو است، افزود: پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار بهترین الگو برای حرکت انسان در مسیر ترقی و تعالی هستند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به الگوبرداری شهدای جنگ تحمیلی از سیره اهل بیت علیهم السلام اظهار کرد: شهدا قهرمانان تاریخ معاصر و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نیز اشاره کرد و گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌سال جنگ تحمیلی، گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌سال جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری کردند.

وی در پایان جایگاه شهدا را والا دانست و گفت: تکریم و تعظیم مقام شهدا و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران وظیفه‌ای همگانی بوده و ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور لازم و ضروری است.

کد خبر 748558

دیگر خبرها

  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند