Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، خانه عالم روستای دیم قشلاق از توابع شهرستان ماکو و فرش مسجد این روستا با حضور فرمانده سپاه شهرستان ماکو، معاون فرماندار ماکو و بخشدار بازرگان افتتاح و به بهره برداری رسید طرح خانه عالم روستای دیم قشلاق در مهر ماه ۹۵ شروع شده و در خرداد ماه ۹۶ به بهره برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متراژ این طرح ۱۳۰ متر مربع بوده و از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی قرارگاه حمزه و مجری گری سپاه پاسداران ماکو برگزار شده است.

اعتبار تخصیص یافته به این طرح از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سید الشهدا مبلغ ۱۶ میلیون تومان و مابقی مبلغ ۲۰ میلیون تومان توسط اهالی روستا و خیرین تامین شده است.

همچنین لازم به ذکر می باشد که طرح تجهیز فرش مسجد روستای دیم قشلاق از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهدا به متراژ ۵۲۵ متر مربع و به مجری گری سپاه پاسداران ماکو ، با دستور مستقیم اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا به اجرا گذاشته شده است.

اعتبار تخصیص یافته به این طرح از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهدا مبلغ ۳۳ میلیون تومان می باشد.

گفتنی است مسجد روستای دیم قشلاق از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهدا به مجری گری سپاه پاسداران ماکو ساخته شده بود که در سال ۹۵ به بهره برداری رسید.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۲۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اینکه طرح جهادی آبرسانی در روستاها با جدیت دنبال می‌شود گفت: ۱۸۰ روستا در قالب طرح محرومیت‌زدایی آب‌رسانی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان صابر علیدادی امروز _سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در حال حاضر ۲۳ طرح در ۷۶۶ روستا و ۲۱ شهرستان استان در قالب طرح‌های محرومیت‌زدایی جهاد آبرسانی در حال اجرا بوده و نظارت دقیقی بر این موضوع اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم و توجه شخص رئیس جمهور به موضوع تامین آب شرب روستاها افزود: تاکنون بیش از ۸۰۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه آبرسانی در قالب طرح‌های محرومیت‌زدایی در خوزستان اجرا شده است.

مدیرعامل آبفای خوزستان خاطرنشان کرد: احداث سه باب ایستگاه پمپاژ و پنج باب مخازن ذخیره بتنی به ظرفیت بیش از ۱۲ هزار مترمکعب، حفاری و تجهیز ۶ حلقه چاه آب شرب از دیگر اقدامات انجام شده در جهاد آبرسانی استان است.

علیدادی تصریح کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت نیرو در دولت مردمی، آبرسانی به روستاهای فاقد آب آشامیدنی است که برای انجام این طرح، استفاده از ظرفیت‌های بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در دستور کار قرار گرفته تا با تلاش یکدیگر تحول مثبتی در آبرسانی به روستاهای کشور ایجاد شود.

وی با اشاره به اجرای آبرسانی به ۱۸۰ روستای استان در قالب طرح‌های محرومیت‌زدایی، تصریح کرد: این اقدام با کمک قرارگاه کربلا و بسیج سازندگی به عنوان معین در اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی استان انجام شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: طرح جهاد آبرسانی در روستاهای استان به عنوان یکی از برنامه های بسیار مهم دولت سیزدهم با جدیت دنبال خواهد شد تا مشکلات مردم در این زمینه برطرف شود.

کد خبر 749338

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود