Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه فراشبند در مراسم یادواره شهدای دانش آموز: اگر درس ایثار و شجاعت شهید فهمیده از کتاب های درسی حذف گردید باید بسیجیان ما دانش آموزان و معلمان انقلابی ما خواستار احیاءمجدد آن بشوند و آتش به اختیار اینجا ها معنی دارد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نخل بیدار؛ فرمانده سپاه ناحیه فراشبند صبح روز گذشته  در مراسم یادواره 86 شهید دانش آموز شهرستان فراشبند بیان داشتند؛ مجلس شهدا تقدس خاصی دارد و بسیار مقدس چراکه شهدا از خودشان رها شدن و به خدا پیوستند، و جامعه به یاد شهیدان زنده است و تاریخ ما را شهیدان زنده نگه داشته اند، و لذا ماباید دنباله رو یاد شهیدان باشیم نه با حرف بلکه در میدان عمل و شهدا ستاره های هستند که باید به آنها نگاه کنیم تا راه را گم نکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرگرد عابدی با بیان اینکه وصیعت شهدا پیروی از ولایت فقیه هست بیان کردند؛ اعمال و رفتار شهدا برای ما درس است و یکی از این درس ها، درس ولایت مداری است، خداوند بزرگ نعمت ولایت فقیه را به ما هدیه داده است و توصیه و وصیعت شهدا پیروی از ولایت فقیه است.

فرمانده ناحیه سپاه فراشبند با توجه به سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و خصوصیات این شهید بصیر افزود؛ جوانان و نوجوانان و دانش آموزان ما باید ویژگی ها و خصوصیات های امثال شهید حسین فهمیده را بدانند و به آنها عمل کنند، و امروز دانش آموز انقلابی و بصیر بایید مانند حسین فهمیده ها باشند.

وی با اشاره به اینکه درس شجاعت و ایثار این نوجوان از کتاب های درس حذف گردید بیان کردند؛ اگر درس ایثار و شجاعت این نوجوان از کتاب های درسی حذف گردید باید بسیجیان ما دانش آموزان و معلمان انقلابی ما خواستار احیاءمجدد آن بشوند و آتش به اختیار اینجا ها معنی دارد، انقلابی گری در اینجاها معنی دارد و باید به سند بنیادین آموزش و پرورش توجه کرد نه به امثال سندهای 2030(بیست و سی)  .

فرمانده بسیج سپاه فراشبند دانش آموز را سرمایه نطام و انقلاب دانسته و اظهار داشت؛ امروز جامعه ما به جوانان و نوجوانان انقلابی و بصیر و پا به رکاب ولایت نیاز دارد و شما دانش آموزان عزیز سرمایه های این نظام و انقلاب هستید و انشاءالله آینده این انقلاب و نظام در دستان توانمند شما دانش آموزان است.

سرگرد عابدی افزود؛ امروز می بایست مراقب نفوذ دشمن بود و نباید دشمن در ما نفوذ پیدا کند و نباید شیطان برمامسلط شود  چراکه این حق شهدای ما نیست، دشمن از راه های گوناگون قصد رخنه و نفوذ دارد و یکی از این آنها فضای مجازی است، ایجاد شبه می کند و مسائل غیر اخلاقی را ترویج می دهند، وجوانان ما را مقابل دین و اسلام قرار می دهند.

فرمانده سپاه فراشبند با اشاره به جریان جعلی 7 آبان خاطر نشان کرد؛ دشمن ما جریان جعلی 7 آبان را راه اندازی می کنند، تا مردم را در مقابل نطام و دین و اسلام قرار دهند که بحمدالله این نقشه دشمن خنثی شد، و اما دشمنان این نطام و انقلاب بدانند اگر آنها جریان جعلی 7 آبان را برنامه ریزی می کنند ما نیز 8 آبان و 13 آبان را داریم.

سرگرد عابدی فرمانده سپاه فراشبند با توجه به پیشرو بودن مراسم 13 ابان فرمودند؛ در سیزدهم آبان، مردم سرافراز ایران به همه ی مستضعفان جهان نشان داد که دیوار ستم، شکستنی است. انشاالله روز 13 آبان همه معلمان،دانش آموزن و مردم بصیر فراشبند با اتحاد در مقابل نظام سلطه خواهند ایستاد، تا بار دیگر لرزه بر اندام دشمنان بیندازند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۴۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم، از جمعی از معلمان بسیجی و فرزند شهدا در تکاب تجلیل شد.   در این مراسم با اهدا لوح سپاس و شاخه گل از مقام شامخ معلمان تجلیل شد.   سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این آئین گفت: شما بسیجیان و فرزندان معظم شهدا بعنوان معلمان جامعه رسالت خطیری بر دوش دارید و تربیت اسلامی نسل‌های آینده جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه شماست.

دیگر خبرها

  • تجلیل مسئولان از مقام شامخ معلم در کلاسهای درس
  • آئین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • افزایش سرانه آموزشی با ساخت 600 کلاس درس جدید
  • ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس گیلان
  • تحولات جامعه به دست معلمان رقم می‌خورد
  • تحویل ۱۰ هزار کلاس درس در سال ۱۴۰۳ در صورت تزریق بودجه
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران