Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از خبرگزاری شبستان از شهرکرد، مجتبی بیگی، رئیس سازمان بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری امروز (10 آبان) در اختتامیه دومین سوگواره هنر عاشورایی که در سالن غدیر شهرکرد برگزارشد، گفت: ماه محرم و آیین های عزاداری به ویژه جلوه های که از آیین های عزاداری ظهور و بروز کرده، شیرخوارگان حسینی، سه ساله های حسینی، جوانان عاشورایی و پیاده روی اربعین حال و هوای خاصی را به مراسم های عزاداری می بخشد و مردم را با خود همراه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی در ادامه بابیان اینکه هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری از این قاعده مستثنا نیستند افزود: هنرمندان استان با نشانه ها و رنگ ها سرو کاردارند و با این جریان سازی به تصویر سازی عاشورا وارد می شوند تا بتوانند در انتقال مفاهیم بلند فرهنگ عاشورایی سهیم باشند. رئیس سازمان بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: سوگواره هنرهای عاشورایی در تلاش است تا با ایجاد بستری مناسب زمینه عرض ارادت هنرمندان عزیز به ساحت کرسی حضرت اباعبدالله حسین (علیه السلام) را فراهم کند. بیگی، ترغیب و تشویق هنرمندان جهت پرداختن به موضوعات ارزشی دینی، ترویج فرهنگ و هنر عاشورایی، ثبت لحظه های پرشور و معنوی افراد جامعه در برگزاری آیین ها و مراسمات ایام ماه محرم توسط هنرمندان را از اهداف برگزاری دومین سوگواره هنر عاشورایی عنوان کرد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۲۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از فردا سه شنبه هوای استان بارانی می‌شود، گفت: بیشترین فعالیت سامانه بارشی برای اواخر هفته جاری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

شهرکرد خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

وی افزود: آسمان استان امروز صاف تا کمی ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه