Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@19:36:59 GMT

علیرضا بیرانوند تراکتوری می شود؟

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۹۴۱۵۳

علیرضا بیرانوند تراکتوری می شود؟

دروازه‌بان تیم پرسپولیس برای پشت سر گذاشتن دوران خدمت سربازی‌اش در صدد حضور در جمع شاگردان یحیی گل محمدی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از هفته های گذشته زمزمه های جدایی علیرضا بیرانوند از تیم پرسپولیس و حضور در جمع شاگردان یحیی گل محمدی وجود داشت که این بازیکن روز گذشته اعلام کرد که احتمال حضورش در تیمی که خدمت سربازی را سپری کند وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به احتمال فراوان در نیم فصل رقابت های لیگ برتر، مقصد علیرضا بیرانوند تیم تراکتور سازی تبریز خواهد بود.

این بازیکن روز گذشته درباره شایعه جدایی‌اش در نیم‌فصل از پرسپولیس گفت:

با توجه به اینکه باید دوران سربازی را بگذرانم، احتمال دارد در نیم‌فصل از پرسپولیس جدا شوم. تصمیم بسیار سختی است اما چون متأهل و دارای ۲ فرزند هستم دوران سربازی‌ام کوتاه است و بعد از مشورت با خانواده و وکیلم تصمیم نهایی را خواهم گرفت. من متاهل هستم و دو فرزند دارم، ضمن اینکه جام جهانی هم در پیش است و احتمال دارد این اتفاق بیفتد، اکنون در حال تصمیم‌ گرفتن هستم، با وجود اینکه تصمیم سختی دارم اما باید به فکر خودم و آینده خودم هم باشم. جام جهانی نزدیک است و هر بازیکنی آرزو دارد در تیم‌های بزرگ بازی کند، می‌خواهم بعد از جام جهانی دغدغه سربازی را نداشته باشم. من می‌توانم تا ۱۰ سال دیگر هم خودم را دانشجو نگه دارم اما باید تصمیم خودم را بگیرم. پیش از بازی با استقلال خوزستان هم این مساله را با برانکو در میان گذاشتیم.

تراکتور سازی در ابتدای فصل به دلیل محرومیت، نتوانسته بود تا بازیکنی را به خدمت بگیرد و به همین دلیل یحیی گل محمدی تصمیم دارد تا در نیم فصل رقابت های لیگ برتر دروازه بانی را جدب کند و علیرضا بیرانوند می تواند گزینه اصلی نماینده تبریز باشد.

باید منتظر ماند و دید که علیرضا بیرانوند در نهاییت پیراهن تراکتور سازی تبریز را بر تن می کند؟

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۴۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها

به گزارش “ورزش سه”، فرزند احد قولی‌لاله، هوادار تیم  تراکتور که در بازی قبلی خانگی تراکتور برابر ذوب‌آهن به شکلی تلخ درگذشت،  امروز تماشاگر ویژه بازی تیم تراکتور است.

او که در روزهای گذشته با همدردی مالک و بازیکنان تیم تراکتور در منزل شخصی خود مواجه شده بود، امروز در عکس تیمی بازیکنان هم حضور داشت.

بازیکنان تراکتور در حالی که پیراهن شماره ۱۲ را به او اهدا کردند، او را در عکس تیمی خود نیز جای دادند.

دیگر خبرها

  • واکنش علیرضا بیرانوند به قهرمانی تیم ملی فوتسال + عکس
  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • زننده گل ۴۰متری به بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • تمرینات اختصاصی‌ علیرضا بیرانوند پس از مصدومیت | ویدئو
  • استوری علیرضا بیرانوند از تمرینات اختصاصی‌اش پس از مصدومیت (فیلم)
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!