Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-27@22:34:36 GMT

ترامپ خواستار لغو "لاتاری" شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۹۱۴۴۹

رئیس جمهور آمریکا در واکنش به حمله تروریستی روز گذشته در نیویورک خواستار لغو قرعه کشی گرین کارت آمریکا شد.

به گزارش شریان نیوز،رئیس جمهور آمریکا در واکنش به حمله تروریستی روز گذشته در نیویورک خواستار لغو قرعه کشی گرین کارت آمریکا شد.

به گزارش تسنیم، "دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا با حمله به دموکرات‌ها و در واکنش به اقدام تروریستی نیویورک، خواستار لغو قرعه‌کشی گرین‌کارت شد و  انجام این قرعه کشی را دیوانگی توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس جمهور آمریکا ضمن "حیوان" توصیف کردن عامل حملات تروریستی روز گذشته گفت که فرد حمله کننده با قرعه کشی گرین کارت به آمریکا آمده است.

ترامپ همچنین گفت که ارسال عامل حملات روز گذشته نیویورک به زندان گوانتانامو را بررسی خواهد کرد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۱۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم


به گزارش تابناک؛ رویترز نوشت: جو بایدن در یک مناظره تلویزیونی گفت: من هستم، نمی دانم چه زمانی اما خوشحال می‌شوم که با او مناظره کنم.

این اظهارات واضح ترین اظهارات بایدن در مورد چشم انداز مناظره ریاست جمهوری بود. بایدن قبلاً متعهد به مناظره با ترامپ نبود و ماه گذشته گفته بود که این موضوع به رفتار رئیس جمهور سابق بستگی دارد. ترامپ که پیش از پیروزی در رقابت‌های مقدماتی جمهوری‌خواهان در ماه گذشته از مناظره با رقبای خود امتناع کرد، در هفته‌های اخیر بایدن را به چالش می‌کشد تا با او درگیر شود و به او پیشنهاد داده است که «در هر زمان و در هر مکان» با او مناظره کند.

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس در اوایل ماه جاری، بایدن در میان رای دهندگان ثبت نام شده ۴۱ به ۳۷ درصد نسبت به ترامپ برتری دارد.

گفتنی است بایدن و ترامپ در دو مناظره تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری در طول مبارزات انتخاباتی ۲۰۲۰ با یکدیگر روبرو شدند.

 

شفقنا

دیگر خبرها

  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • لحظات دردناک تگزاس و نیویورک
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • رئیسی خواستار رفع مشکلات جنوب غرب تهران شد
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • دروغ بایدن: راننده ۱۸ چرخ بودم!
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم