Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به وضعیت این روزهای استقلال بهتر است به چند هفته گذشته باگردیم، درست مانی که نه منصوریانی در کار بود و نه شفری که برای هدایت آبی ها به ایران آمده بود.

درست هنگامی که منصوریان از هدایت استقلال استعفا داد و نیمکت آبی ها به مک درموت سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمکتی که نه خبری از رحمتی بود و نه جباری. چرا که این 2 بازیکن پیش از اینکه مک درموت برای 2 بازی سرمربی شود توسط منصوریان و مدیران باشگاه از تیم کنار گذاشته شده بودند.

با وجود این حرف و حدیث هایی درباره بازگشت این 2 بازیکن در زمان سرمربیگری مک درموت در میان آبی ها به گوش رسید که طبق شنیده ها به نظر مک درموت با بازگشت رحمتی مخالفت کرده و همین موضوع به گوش کاپیتان آبی ها هم رسیده و همین مساله شروع یک دعوای خانگی را رقم زده است.

به هر ترتیب در روز های گذشته مک درموت دستیار و مربی بدنساز استقلالی ها از تیم کنار گذاشته شد تا بدین ترتیب رحمتی هم نسبت به این مساله واکنشی نشان دهد.

شنیده می شود هنگامی که مربی ایرلندی برای خداحافظی به تمرین استقلالی ها آمده بود، رحمتی با او رفتاری سرد داشته و همانند دیگر بازیکنان خداحافظی به صورت رسمی داشته است. البته در این میان فردی از برخورد سرد رحمتی و مک درموت چیزی را ندیده است و تمامی بر حسب احتمال بیان می شود.

با وجود این مک درموت ایرلندی هم پس از ناراحتی از رفتار سرد این دروازه بان به نظر فردای آن روز در صفحه اجتماعی اش از خجالت طرف مقابل در آمده  و اعلام کرده است: «در زندگی شیرهای جوان در نهایت کنترل را در دست می گیرند! در فوتبال، شیر های پیر بی دندان سعی می کنند آینده شیر جوان را خراب کنند! آینده از آن جوان هاست.»

با تمام اتفاقات افتاده بدون شک مک درموت با حضور حسین حسینی دروازه بان جوان آبی ها برای حضور در دروازه استقلال موافق بوده و این مساله را هم بار ها به منصوریان اعلام کرده بود اما کو گوش شنوا. به این ترتیب با شروع چنین موضوعاتی در تیم کلید اختلافات این 2 رقم خورد، تا پس از مدت‌ها و با جدایی مک درموت از استقلال، اختلافاتی که هنوز تایید نشده میان دروازه بان و مربی نمایان شود.

همچنین در این میان مک درموت پیام جدیدی را منتشر کرده که بدون شک بی ربط به کاپیتان استقلالی ها نخواهد بود. مک درموت در پست جدید خود در صفحه اجتماعی اش بیان کرده است که آینده روشن است! مثبت فکر کن!گذشته ها گذشته است.

با تمام این تفاسیر به نظر می رسد اختلافاتی در این چند وقت میان مک درموت و رحمتی رقم خورده بود که با وجود جدایی مربی آبی ها این اختلافات سر باز کرد تا جایی که مربی ایرلندی جواب رفتار های رحمتی را در صفحه اجتماعی خود داد.

بدون شک شاید این جواب و اختلاف ها میان این 2 فرد ادامه دار باشد و باید دید در آینده چه اتفاق یا جواب های جدیدی از طرفین نسبت به یکدیگر  رخ می دهد. البته این احتمال وجود دارد که اصلا طرفین رابطه خوبی با هم داشته باشند و اینکه گفته می شود آنها نسبت به هم اختلافاتی دارند کذب باشد.

 انتهای پیام/

مک درموت و پست های صفحات مجازی اش

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت، اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • مربی اسبق استقلال عزادار شد
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • ماجرای مسلمان شدن مورایس؛ ازدواج با دختر ایرانی
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری
  • لحظه انتقال جسد جوان غرق شده در میان آب‌های خروشان در ارومیه
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • بازیگر ایرلندی برای حمایت از فلسطین تهدید شد/ خطر شغلی در پیش است